Chris123

Når faren fortryder...

36 indlæg i dette emne

Jeg er vokset op i en "kernefamilie" (hvis det er beskrivelsen af at mor og far er sammen)

og jeg er ikke specielt normal hvis jeg selv skal sige det.

Tror stadig på at han kommer til fornuft en dag!

Del dette indlæg

Hvor er det langt ude! Øv hvor lyder det ubehageligt. Hvorfor f.. snakker han pludselig forældremyndighed, når han overhovedet ikke vil have barnet? Det lyder som om han gør alt for at manipulere og true dig for at få dig til at vælge en abort. Han skulle virkelig skamme sig!!!! Undskyld mig, men han lyder som et svin!

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder til at din svigermor fik sat nogle tanker i hovedet af ham.

Hvis han prøver at true dig til at få en abort, så viser det bare hvor umoden og uansvarlig han er.

Det lyder til at du ville være bedre klaret uden ham

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

For lige at svare på nogle af spørgsmålene:

Vi har været sammen i 2 år, men kendt hinanden i 3.. Vi er begge 21 år, han skal snart op til sin svendeprøve og han er garanteret arbejde bagefter.

Jeg har lige afsluttet 1. år på pædagogseminaret, med mulighed for at forsætte mit studie selvom jeg er på barsel, da det til den tid primært er selvstudie. Så det fundamentale grundlag er der jo..

Må sige at det konflikthåndterings undervisning vi har haft på studiet i den grad har vist sig nyttigt - hvis det ikke havde været for det, så havde jeg også været fuldstændig hysterisk!

Han kommer ud af en kernefamilie, hans forældre blev først skilt her for et år siden, hvor jeg derimod er fra et skilsmisse hjem af første klasse - vold, trusler og en far man kun lige så et par gange om året <_< (gudskelov har jeg istedet en skøn stedfar, som ser mig som sin datter)

Så ja.. Men jeg er efterhånden blevet rimelig afklaret med at vi ikke skal være sammen længere.. Det er altså bare et tillidsbrud jeg ikke kan komme mig over..

Endnu engang mange tak for alle jeres søde ord! :)

For at komme med lidt positivt, så har jeg bestilt en tid til tryghedsscanning, pga. ferie på klinikken, kunne det dog først blive i slutningen af uge 28, der er jeg så 8+6, så skulle der helst gerne være hjerteblink :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Damn.. Det er jeg sgu ked af at høre..

Kunne det tænkes at han er i sine følelsers vold og kommer tilbage lidt senere når han er kølet af?

Ikke at det gør det fair, men det kan jo være han har overreageret en kende?

Du skal i hvert fald have rigtig mange kram og tanker herfra. Puha det er ikke en sjov situation! :kram2 :kram2

ditto.gif

bearhug.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

For lige at svare på nogle af spørgsmålene:

Vi har været sammen i 2 år, men kendt hinanden i 3.. Vi er begge 21 år, han skal snart op til sin svendeprøve og han er garanteret arbejde bagefter.

Jeg har lige afsluttet 1. år på pædagogseminaret, med mulighed for at forsætte mit studie selvom jeg er på barsel, da det til den tid primært er selvstudie. Så det fundamentale grundlag er der jo..

Må sige at det konflikthåndterings undervisning vi har haft på studiet i den grad har vist sig nyttigt - hvis det ikke havde været for det, så havde jeg også været fuldstændig hysterisk!

Han kommer ud af en kernefamilie, hans forældre blev først skilt her for et år siden, hvor jeg derimod er fra et skilsmisse hjem af første klasse - vold, trusler og en far man kun lige så et par gange om året <_< (gudskelov har jeg istedet en skøn stedfar, som ser mig som sin datter)

Så ja.. Men jeg er efterhånden blevet rimelig afklaret med at vi ikke skal være sammen længere.. Det er altså bare et tillidsbrud jeg ikke kan komme mig over..

Endnu engang mange tak for alle jeres søde ord! :)

For at komme med lidt positivt, så har jeg bestilt en tid til tryghedsscanning, pga. ferie på klinikken, kunne det dog først blive i slutningen af uge 28, der er jeg så 8+6, så skulle der helst gerne være hjerteblink :kuller

:loveshower Håber det bedste for dig og glæder mig til at følges med dig

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2

Tusind tak for alle jeres mange svar! Det har gjort godt at læse! :)

Jeg ved ikke præcis hvad de har snakket om, kun at hun mener det er for tidligt..

Har skam også overvejet at tage med ud til hende og få taget en snak med hende, men skal lige have det hele lidt på afstand først, så jeg kan være voksen og velovervejet omkring det hele og ikke bare en følelsesmæssig vulkan :whistling

Vi snakkede her til aften om det hele og han undskyldte mange gange, for at have sagt at jeg havde snydt ham, han vidste selvfølgelig godt at det ikke var rigtig. Vi havde faktisk en rigtig god samtale, indtil det gik op for ham at jeg stod fast på min beslutning og så begyndte han ellers at snakke om hvordan jeg ville ødelægge barnet, fordi det ikke fik muligheden for en kernefamilie, hvor egoistisk jeg er og om hvordan han så ville kræve 50% samvær med barnet, så snart det fylder 1 år (går udfra han har de informationer fra hans mor..) han vil søge fuld forældremyndighed og så videre og så videre.. Armen altså! Det er jo slet ikk den mand jeg kender! Jeg sagde til ham, at jeg da synes det ville være fantastisk for vores barn, hvis dets far ville kæmpe så meget for det!

Det var hårdt at sidde og høre på, men som bekendt er det svært at skændes med en person, der lytter og anderkender.. Synes faktisk vi endte med at slutte på nogenlunde god fod. Har foreslået ham, at vi går til en neutral person og får det hele snakket igennem igen, det tænker han så lige over om han vil være med til..

Gud hvor er det altså bare surrealtistisk det hele! Håber bare han snart bliver sig selv igen.. Han er et følelsesmæssig rod lige nu :( Er bare glad for at jeg har 2 ugers sommerferie, så jeg har tid til at få styr på den her situation vi er havnet i.. :)

Gud hvor jeg syntes han er total dobbeltmoralsk!!! Først siger han at du har snydt ham, så har du ikke alligevel, så vil han ikke have barnet, og så vil han kræve samvær med barnet - hvorfor F... ikke så være far for barnet fra 1. dag i stedet for når han/hun først er 1 år :blink Han virker sq som sin mors majronet-dukke (eller hvordan man nu staver det)!

Jeg håber inderlidt I finder en god løsning, og at du har talt med om hvilke konsekvenser en evt. abort kan have på sigt - svært at blive gravid igen og følelsesmæssig op/ned tur mm. :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne skrive en masse - men lader være.. Nøjes med at sige, at jeg tror, at det er det bedste for dig sådan her. Han lyder som et forkælet lille barn, der ikke kan være den støtte og den far du og dit barn behøver... Held og lykke med det hele..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du sej, altså. :loveshower Du virker afklaret og okay med det - Det håber jeg, at du er. Hvis du har lyst til at skrive, er du meget velkommen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu engang tak for de mange svar :)

Jeg har det faktisk rimelig okay med det hele efterhånden, tror udelukkende det skyldes det lille liv i maven.. Har jo noget at kæmpe videre for! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du får også en masse :kram :kram :kram :kram :kram herfra. Stor respekt til dig, du er virkelig en sej kvinde og lad ikke ham eller andre bilde dig andet ind :kram

STORT TILLYKKE MED :gravid

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER