Kamillawn

Muren/menssmerter..

13 indlæg i dette emne

Kan I huske hvor lang tid før I fødte, I havde muren i underlivet?

Del dette indlæg

Det kan vare ved meget længe, det er ikke rigtig tegn på noget og da åbenbart slet ikke når man har flere graviditeter og fødsler bag sig. Jeg har i hvert fald haft det jævnligt siden jeg var lidt over halvvejs denne gang...

Jeg må indrømme jeg ikke husker så meget fra før første fødsel, det var først da "mavepinen" begyndte at komme og gå at jeg blev mistænkelig. Derfra tiltog det og blev veer og jeg fødte 3½ time efter, men det er også usædvanligt hurtigt for første gang så vidt jeg kan bedømme.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg begyndte vist at have det on/off 3-4 uger før jeg fødte...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har haft murren og menssmerter de sidste par uger :) Jordemoderen siger det er fordi baby rykker med hovedet nede i bækkenet..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg begyndte vist at have det on/off 3-4 før jeg fødte...

3-4 uger, dage, timer? :unsure Det er en ret væsentlig detalje, synes jeg :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde MEGET murren i underlivet og ondt i mave og lænd i nat... I min søvndrukkenhed blev jeg faktisk på et tidspunkt helt nervøs for om det faktisk var veer. :unsure Men det er første nat, jeg har oplevet det...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og tænker det samme :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

uger :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

uger :D

:super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hm jeg kan faktisk ikke husker at jeg havde noget murren i underlivet... før end mine veer gik igang altså og så fødte jeg 3 timer senere, hehe.. men måske er det bare mig der har vildt dårlig hukommelse (var der nogen der sagde ammehjerne?? :rolleyes )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde to episoder hhv. søndag og tirsdag, hvor jeg gik i fødsel natten til fredag, med virkelig ondt, spændinger og trækken om i lænden. Det varede begge gange ½-1 time.

Jeg var tynget den sidste uge, men havde ikke decideret ondt/murren før veerne kom en time efter vandet gik :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde også murren i flere uger.. dry.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har muren indimellem. Men som Myliona, har jeg også fået at vide at det er hovedet der rykker rundt dernede. Hun står ikke fast, men har fået at vide at hovedet godt kan "skure" dernede.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER