MP <3

Graviditets symptomer

7 indlæg i dette emne

Hej alle :)

Hvornår kan man tidligst forvente at mærke/føle symptomer på en graviditet??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er der ikke nogen retningslinjer for :) Nogle kan mærke noget kort efter befrugtningen, andre når ægget har sat sig fast og andre igen mærker intet :) Så det er svært at sige :)

Første graviditet kunne jeg mærke noget fra 3+2 (der omkring), men kun noget oppustet mave- tog en test som var negativ, så ventede bare på mens ;) Der kom ikke andre symptomer før graviditeten viste sig at være gået til grunde. Denne graviditet kunne jeg mærke noget niv/jag og oppustethed fra 2+4- det kom som et lyn fra en klar himmel. Tror dog at det har skyldes, at jeg havde fået lavet en udskrabning fra den foregående graviditet og derfor sad hovedet måske nærnest i livmoderen :blush Jeg fik ikke andre symptomer, før jeg begyndte at kaste op i uge 6+1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte først at mærke ændringer ved 8-10uger af...

Så meget forskelligt :-)

Også med hvilken slags krop du har, hvordan du lever og spiser osv.

Men den klassiske er nok den første udebleven mens. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved min første graviditet, havde jeg ikke symptomer før omkring uge 10 hvor jeg begyndte at få rigtig ømme bryster :hophop og lidt kvalme + en enorm træthed som gik op og ned igennem resten af graviditeten.

her er jeg næsten sikker på jeg har symptomer fra befrugtnings tidspunktet, med oppustet mave ømme bryster, og er enormt træt hele tiden.

Men ja det er jo forskelligt fra person til person.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kastede op i møddingen dagen efter jeg blev gravid.... <_< Og havde meget tydelige symptomer allerede da jeg var 3+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjede med ekstrem træthed og svimmelhed en uge før jeg testede positiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Tror min krop spiller mig et pus. Men det er jo bare fordi man så gerne vil have de 2 streger jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER