tullemor87

Nogen der rygestopper, som vil følges ad?

10 indlæg i dette emne

Jeg er gået i gang med mit rygestop og holder mig foreløbigt på en e-cigaret uden nikotin og 3-5 cigaretter om dagen med visionen om at trappe ned på 0 i løbet af de næste to uger...

Andre der står med rygestop-udfordringen, som vil dele erfaringer og følges lidt ad?

Del dette indlæg

Jeg føler med dig :kram

Jeg stoppede med at ryge for 5 år siden, og jeg kan sagtens huske, hvor slemt det var.

Det var pisse svært, men det lykkedes. Jeg stoppede fuldstændig fra den ene dag til den anden (jeg tror, man gør det meget svære for sig selv, hvis man forsøger med nedtrapning)

Jeg fik det jo selvfølgelig mega dårligt og blev totalt rastløs, så i en uges tid brugte jeg nikotinplaster, det tog lige det værste <_<

De første 3 måneder var slemme, her tænkte jeg konstant på cigaretter, men så forsvandt det lige så stille, og i dag kan jeg slet ikke forstå, at jeg engang har kunnet få mig selv til at ryge sådan noget skidt.

:goodluck

Jeg ved, hvor hårdt, du har det - men for babys skyld, så skal det altså lykkes for dig :gp

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også været igennem det samme, og tog en kold tyrker (ellers ville det nok ikke være lykkedes).

Stor respekt for at du gør det... :respekt Du skal have alverdens opbakning herfra... :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg følger også med! :)

Jeg er gået fra at ryge en pakke LA rød om dagen, til at ryge 5-6 LA blå, det skete promte i onsdags, da jeg fandt ud af at jeg er gravid. Mit mål er at nå 0 i løbet af næste uge!

Ville gerne tage en kold tyrker, men det fungerer ikke for mig, bliver nød til at trappe langsomt ned, for ikke at blive en hysterisk kælling <_<

I dag har jeg kun røget 2 :yiepie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg røg også 2 1/2 i går... Håber jeg kan holde det der de næste par dage og derfra nå 0... Dejligt at vi kan være nogle stykker :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg røg også 2 1/2 i går... Håber jeg kan holde det der de næste par dage og derfra nå 0... Dejligt at vi kan være nogle stykker :-)

øvøv, jeg er oppe på 6 igen, stress niveauet knækkede mig <_<

Satser nu på en koldtyrker fra imorgen af - der er jeg fuldt booket hele dagen, så bliver det lidt lettere, end når man bare sidder hjemme og piller sig selv i navlen :D

Og så tror jeg at jeg vil lave et belønningssystem til mig selv, hvor jeg lægger de penge, jeg ville have brug på smøger i en krukke og efter 14 dage bruger jeg dem på noget selvforkælelse, dernæst efter en måned og så efter 6 måneder - lige indtil jeg føler at jeg er ovre det pjat!

Del dette indlæg

Annonce ♥

øvøv, jeg er oppe på 6 igen, stress niveauet knækkede mig <_<

Satser nu på en koldtyrker fra imorgen af - der er jeg fuldt booket hele dagen, så bliver det lidt lettere, end når man bare sidder hjemme og piller sig selv i navlen :D

Og så tror jeg at jeg vil lave et belønningssystem til mig selv, hvor jeg lægger de penge, jeg ville have brug på smøger i en krukke og efter 14 dage bruger jeg dem på noget selvforkælelse, dernæst efter en måned og så efter 6 måneder - lige indtil jeg føler at jeg er ovre det pjat!

Det lyder smart med det der belønningssystem, du vil til at køre :-) jeg skal bare stoppe - nu! Tror jeg fjerner de sidste i løbet af ferien til Italien...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har godt nok aldrig røget, men vil bare lige sige give :respekt og opbakning herfra!!! You can do it!!! :glad

Og supergod idé med den der forkælelseskrukke :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder smart med det der belønningssystem, du vil til at køre :-) jeg skal bare stoppe - nu! Tror jeg fjerner de sidste i løbet af ferien til Italien...

Det er faktisk gået overraskende godt! Fjernede alle ting, så som lightere og askebære og så smed jeg pakken ud og gik ud med skraldeposen med det samme :P Har kun lige kort haft lyst til at ryge i dag, men så gik jeg ud og tog et bad og så var det ovre igen. Krydser fingre for at det forsætter sådan!! ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Masser af helt og lykke herfra! :D Stoppede selv i 2010, så føler med jer der nu står i det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER