NewMom

Mor/datter ring

15 indlæg i dette emne

Jeg skal have lavet en ring som symbol på min smukke datter Det bliver en guldring med en enkelt lille diamant i og udvendig gravering. Har brug for hjælp til to ting Ville i vælge rødguld eller hvidguld? Kan bare ikke vælge - jeg er lys i hudfarven og har blond hår!

Og så til graveringen. Jeg har tænkt at der kan stå følgende: (navn opfundet)

- Andrea Mai 6 juli 08 <3 "A dream came true"

- Andrea Mai <3 "Ønskebarn af hjertet"

- Andrea Mai <3 "Elsker dig over verden"

Alle citaterne er noget som jeg altid har haft i hovedet siden jeg fik hende. Hvad ville i foretrække? Skal jeg evt ændre lidt i det?

Del dette indlæg

Hvor fint! :loveshower

Jeg er selv lys i huden og med lyst hår og er helt afgjort en rødguldspige, MEN jeg har set mange andre lyse piger med hvidguld, hvor det har været flot til dem, så tror sagtens at man kan være til begge dele uafhængigt af hår og hudfarve :unsure Det hjælper dig nok ikke så meget :rolleyes

Mht. citater, så er jeg nok mest til det første. Det nederste synes jeg lyder sådan lidt "amputeret" :blush Så ville jeg nok ændre det til "Elsker dig over alt i verden" eller "Elsker dig højere end noget andet" - ved dog ikke om det bliver for langt så :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er mest til hvidguld så det synes jeg :)

Men smag og behag....:)

Ang citater... enten skal den nederste ændres..eller ville jeg vælge den første ;)

Sikke en sød tanke med en mor/datter ring <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er mest til hvidguld.. Og jeg ville helt klart vælge citat nr 1 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg holder mest af rødguld, så det ville jeg vælge. Jeg ville klart vælge citat nr. 2. Fordi jeg alt andet lige synes, at modersmålet er tættest på hjertet :) (Men det kan selvfølgelig være, du er af engelsk afstamning :))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores vielses ringe er halvt rødguld og halvt hvidguld og det har ca samme farve nu, kun halvandet år efter vores bryllup. Så jeg ville klart vælge rødguld. Og så er jeg mest til citat nr 2, syntes det første lyder som en amerikansk blog buster, en Disney film eller en country sang - sådan lidt for.... falsk/påtaget ej jeg ved det ikke, er meget mere til de danske. De virker personlige...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er mest til hvidguld :)

Jeg synes det er en rigtig god tanke og nogle søde tekster du har fundet på.

Men... Kan al den tekst stå der? I min vielsesring står der Morten xx xx xxxx og det fylder halvdelen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er mest til hvidguld :)

Jeg synes det er en rigtig god tanke og nogle søde tekster du har fundet på.

Men... Kan al den tekst stå der? I min vielsesring står der Morten xx xx xxxx og det fylder halvdelen.

I vores vielsesringe står der To have and to hold 22-8-09, og så kunne der på ingen måde stå mere..... (også derfor der står 8 og ikke 08)

Så medmindre det er et meget kort navn tror jeg også det kunne blive et problem :unsure

Men udover det ville jeg personligt vælge hvidguld (er lys i huden og blond) og tekst nr. 2 :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores vielses ringe er halvt rødguld og halvt hvidguld og det har ca samme farve nu, kun halvandet år efter vores bryllup. Så jeg ville klart vælge rødguld. Og så er jeg mest til citat nr 2, syntes det første lyder som en amerikansk blog buster, en Disney film eller en country sang - sådan lidt for.... falsk/påtaget ej jeg ved det ikke, er meget mere til de danske. De virker personlige...

Enig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dett virker også som en ret lang tekst - har du undersøgt om det overhovedet kaan lade sig gøre?

Jeg synes ideen er vildt sød! Men hvad gør du, hvis du får flere børn?

Det er på ingen måde for at være kritisk, eller skyde ideen ned :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusinde tak for jeres svar :glad

Jeg hælder selv mest til citat nummer to og rødguld lige nu :) Ang det sidste citat så er forklaringen den at jeg engang da min datter var mindre har sagt til hende at jeg elsker hende over alt i verden. En dag sagde hun det så til mig, men det blev til "Elsker dig over verden" :loveshower Nu siger vi det til hinanden hver dag.

Hvis jeg får flere børn. Det er mit store problem! Jeg vil meget gerne have flere børn men da jeg pt er midt i skilsmisse kommer der til at gå nogle år. Men så må jeg vel bare investere i en ring til :whistling Ellers kan man også få diverse søde halskæder. I værste tilfælde kan man vel også få støbt den om?

Jeg ved ikke hvor meget der kan stå uden på ringen. Jeg overvejer at hvis det kun skal stå hendes navn og evt fødselsdato udenpå, så kan citatet måske stå inden i. Men jeg har fået tilsendt dette billede fra guldsmeden og det ser ud som om der godt kan stå rimelig meget synes jeg. Jeg bilder mig også ind at der kan stå mere udenpå ringen end inden i :)

2rbz9dx.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej med den baggrundshistorie så ville jeg da KLART vælge "Elsker dig over verden" :loveshower

Jeg tror også at der kan stå mere udenpå end indeni, også fordi at der vel skal være stempler og sådan noget indeni. :)

Jeg tror du ville være ked af at ende med at få støbt ringen om, men altså medmindre du kan vel godt have en ring pr. barn, der kan måske sidde to ringe på samme finger, og ellers så har du da i hvert fald fingre nok til 10 børn :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så ville jeg helt klart også vælge citat nr. 2 :loveshower :loveshower Hvor er det en sød historie.

Jeg ville vælge ringen i rødguld. Har selv en ring i rødguld, som jeg er rigtig glad for :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh, elsker dig over verden er da bare det kæreste, og når I så siger det til hinanden hver dag, så SKAL det da bare være det.

Jeg synes faktisk en ring med citat er en rigtig sød ide, og som Barbamama siger, så må du bare have en ring pr. barn :rolleyes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej med den baggrundshistorie så ville jeg da KLART vælge "Elsker dig over verden" :loveshower

Jeg tror også at der kan stå mere udenpå end indeni, også fordi at der vel skal være stempler og sådan noget indeni. :)

Jeg tror du ville være ked af at ende med at få støbt ringen om, men altså medmindre du kan vel godt have en ring pr. barn, der kan måske sidde to ringe på samme finger, og ellers så har du da i hvert fald fingre nok til 10 børn :lol

Helt enig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER