Myliona

Hvordan fejre i sankt hans?

25 indlæg i dette emne

Jeg har endnu ikke fundet ud af hvad vi skal.. Kan ikke rigtig beslutte mig.. Enten skal vi køre til Århus, og være sammen med min familie.. Jeg får det ret skidt af at køre i bil så længe dog - ellers skal vi bare være os to, også tage ud og se bål her i Odense.

Hvad har I af planer? :loveshower

Del dette indlæg

Vi skal holde det i munchen hvor den danske skole holder sankt hans og hvor jeg forventer der kommer en del dansk/tyske familier.

Jeg ved ikke om det kommer til at foregå på den traditionelle vis, men tror det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er i Sønderjylland, så jeg tror vi smutter forbi bålet - men intet er planlagt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har egentlig slet ikke tænkt over Skt. Hans da vi ikke går op i det...

de sidste par år har været i Seest med mine svigerforældre...

Men i år har vi planlagt en grillfest med vennerne....:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal op i en af vores veninders forældres sommerhus til grill og bål

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi plejer slet ikke at fejre det :unsure Ved ikke hvorfor, men herhjemme er det altid sådan noget a la:

- Guuuuuud, er der sankt hans i aften?

- Hov ja, det er der da også...

- Skal vi tage ud og se bål?

- Nah, der kommer vist noget om næsehorn [eller lignende] i tv...

- Ok, ellers kan vi også bare smide en dvd på.

:rolleyes

Og jeg gider ærlig talt slet ikke ud til det, hvis det regner :whistling

Da jeg var barn, var jeg tit til sankt hans. Jeg hadede afbrændingsdelen (var altid bange for, at det der ild skulle gribe om sig, eller om der var dyr inde i brændet :unsure Og jeg hadede ISÆR hvis der var heksehyl i bålet. Kan slet ikke rumme den lyd!) men fik altid æbleskiver, og dét kunne jeg godt lide :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi plejer at holde det med et vennepar, men i år fejre vi det i Jesperhus :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde planer om en lille fest i vores Kolonihave hvor de alligevel holder det i have foreningen, der kan man købe pølser og brød og så ville vi gå ned i vores have og hygge om vores eget lille bål med snobrød og retro musik MEN svigermor holder fødselsdag i deres sommerhus så vi kommer slet ikke til at fejre noget :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

For enden af den vej vi bor på, er der et stort grønt område, hvor beboerforeningen plejer at afholde skt hans. Der plejer vi at gå ned og mon ikke vi også gør det på lørdag...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi tager griller sammen med 3 andre vennepar os ser bålet nede på Islands Brygge, hvis det altså ikke styrter ned. Gør det det bliver vi bare hos vennerne og spiser og drikker videre :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har endnu ikke fundet ud af hvad vi skal.. Kan ikke rigtig beslutte mig.. Enten skal vi køre til Århus, og være sammen med min familie.. Jeg får det ret skidt af at køre i bil så længe dog - ellers skal vi bare være os to, også tage ud og se bål her i Odense.

Hvad har I af planer? :loveshower

Sjovt. Skulle lige til at høre dig om du ville med på café og senere Engen til bålet ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sjovt. Skulle lige til at høre dig om du ville med på café og senere Engen til bålet ;)

Uh det kunne da godt lyde som en mulighed.. Altså, har jo kæresten med på slæb :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh det kunne da godt lyde som en mulighed.. Altså, har jo kæresten med på slæb :P

No problemos ;) Ville da kun være hyggeligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

No problemos ;) Ville da kun være hyggeligt

Skal lige tænke færdig omkring Århus - Hvad siger du til jeg skriver senest i morgen aften, hvis vi skal finde ud af noget? :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal lige tænke færdig omkring Århus - Hvad siger du til jeg skriver senest i morgen aften, hvis vi skal finde ud af noget? :D

Helt fint! :) Vil du forresten ikke lige smide en sms? Har vist mistet dit nummer.. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt fint! :) Vil du forresten ikke lige smide en sms? Har vist mistet dit nummer.. <_<

Jo.. Så snaaart jeg nærmer mig min mobil (Den er hele 10 meter væk, og jeg rejser mig først når jeg skal tisse igen!) :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo.. Så snaaart jeg nærmer mig min mobil (Den er hele 10 meter væk, og jeg rejser mig først når jeg skal tisse igen!) :whistling

Hahaha.. Kender det AAAAAAAAALT for godt! :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal hjem til et vennepar :) De har en stor gård, så de har deres eget bål, så det bliver rigtig hyggeligt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har et vennepar der har inviterede til gril og bagefter bål. Vi bliver små 14 par og derudover en masse børn

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har de sidste par år holdt bål herhjemme, men lidt familie... men i år har vi ikke rigtig fået planlagt noget, og vi har heller ikke nok at brænde af i år, så i år tager vi ned i vores lille landsby til deres arrangement... vi skal selv have noget grill/snobrød noget med... og så er der bålballoons.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

de seneste år har vi ikke gjort noget ud af sankt hans. Men i år skal vi til mine forældres sommerhus, og holde fælles fødselsdag for min far, min mand og mig selv, da vi fylder på i numsen på hinanden - min mand d. 26, min far den 29 i denne måned og jeg d. 2 juli.

Jeg drømmer om, når trolden kommer, at vi så selv holder sankt hans i haven, da vi har en lille bålplads, og det ville bære så hyggeligt, vi skal så lave snobrød osv på det

n2b9fr.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

VI har snakket noget om herhjemme, gad vide hvordan andre med helt små børn fejrer Sant Hans..... Vi har droppet tanken, da Marlon jo kommer i seng kl. 19.00 og det sætter jo sine begrænsninger.....

Hvis vejret holder tørt kunne vi måske godt finde på at tænde et lille bål på vores bålplads, men det er jo helt lyst mens han er vågen, så ved ikke helt hvor meget ide der er i det :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi plejer at holde Sankt Hans herhjemme i haven med et vennepar og deres børn hvor vi har bål med en lille heks og lækker mad på grill.

I år hvor det falder i en weekend skal vi med til et større lokalt Sankt hans arrangement og børnene skal for første gang se et kæmpe bål :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi gør ikke noget ud af Sankt hans - endnu. Det bliver på bekostning af Tilde og det er ikke det værd. Hun plejer at komme i seng kl. 19, og ændre vi hendes rytme tager det et par dage, før hun er tilbage igen og det er så hårdt for hende :(

Manden og jeg har de sidste år snakket om at lave bål i haven, men vi har bare aldrig fået det praktiseret :rolleyes Men det er så heller ikke en dag der betyder noget for mig, så bemærker det ikke ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har et vennepar der har inviterede til gril og bagefter bål. Vi bliver små 14 par og derudover en masse børn

Sjovt det skal jeg sørme også... :ditto :loveshower

Ej pjat jeg glæder mig helt vildt, og det gør ungerne også... Manden stadig helt trist over at skulle arbejde i aften og gå glip af en masse dejlig hygge og skønt selskab.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER