Oprettet December 15, 2010 Den efterlysning af Leos løve, fik mig lige til at tænke på, at her hjemme trænger ungerne til at få tyndet ud i deres bamser og tøjdyr, som de alligevel aldrig leger med ;) Men hvor kan man aflever dem henne? Tager Røde kors og sådan nogle steder i mod legetøj?? I ved hvis man smider bamserne i tøjcontainer der står rundt omkring. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 Den efterlysning af Leos løve, fik mig lige til at tænke på, at her hjemme trænger ungerne til at få tyndet ud i deres bamser og tøjdyr, som de alligevel aldrig leger med ;) Men hvor kan man aflever dem henne? Tager Røde kors og sådan nogle steder i mod legetøj?? I ved hvis man smider bamserne i tøjcontainer der står rundt omkring. Hvis du er i nærheden af en Krea forretning, så tager de i dag imod alt det legetøj i ikke kan bruge mere. Det bliver givet vidre til mindre bemidlede forældre med problemer med at give deres børn julegave! Ellers vil genbrug næsten altid tage imod! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 Ellers gør frelsens hær i Esbjerg :) IM her i byen tager også imod. Tror aldrig jeg har set en bamse hos røde kors :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 Oversigt over Kreabutikker: krea Der er lidt langt fra Varde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 Hvis du er i nærheden af en Krea forretning, så tager de i dag imod alt det legetøj i ikke kan bruge mere. Det bliver givet vidre til mindre bemidlede forældre med problemer med at give deres børn julegave! Ellers vil genbrug næsten altid tage imod! Nej jeg er desværre ikke i nærheden af sådan en butik ;) Havde ellers været en god ting, at give det til dem. Ellers gør frelsens hær i Esbjerg :) IM her i byen tager også imod. Tror aldrig jeg har set en bamse hos røde kors :huh Der står en container fra frelsens hær lige oppe ved Varde centeret, så tror bare det ryger der i, hvis jeg ikke finder noget andet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 Oversigt over Kreabutikker: krea Der er lidt langt fra Varde ;) Det er nemlig det der er. Hvis ikke der havde været det, så var bamserne røget ind til dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 Oversigt over Kreabutikker: krea Der er lidt langt fra Varde ;) :lolhit ja det har du ret i! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 Vores ryger herhen legetøj til afrikas børn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 Vi har smidt sækkevis af bamser til mødrehjælpen og de bliver meget glade for dem :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 Jeg plejer også at give legetøj, bamser, tøj mv. til Mødrehjælpen. Og nu hvor det snart er jul har jeg muget ud med den store møggreb så der kan blive plads til alt det skrammel der nu kommer, og de fik lige 3 flyttekasser med legetøj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 Til mødrehjælpens butikker eller ligende steder . Vores ryger til en lille børnegenbrugs butik lige hvor vi bor - støtter Rumæniske børnehjem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Vores ryger herhen legetøj til afrikas børn De tager ikke mod ting lige nu ;) Vi har smidt sækkevis af bamser til mødrehjælpen og de bliver meget glade for dem :loveshower Tror ikke vi har en mødrehjælp herover ;) Jeg plejer også at give legetøj, bamser, tøj mv. til Mødrehjælpen. Og nu hvor det snart er jul har jeg muget ud med den store møggreb så der kan blive plads til alt det skrammel der nu kommer, og de fik lige 3 flyttekasser med legetøj :) Tror også jeg kan finde en del på ungernes værelser, som de ikke leger med mere. Til mødrehjælpens butikker eller ligende steder . Vores ryger til en lille børnegenbrugs butik lige hvor vi bor - støtter Rumæniske børnehjem. Sådan nogle butikker har vi ikke her. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Hvis du har mod på at sende dem, så kan de sendes til nedenstående adresse. Det bliver sendt til den nordøstlige del af Rumænien. De samler andet end bamser. Også legetøj generelt. Det bliver fordelt på fattige familier og børnehjem dernede. Der kan sendes til midten af Januar hvor de sender alt det afsted de har indsamlet/modtaget. Dimitri Duit lilleskovvej 3, glud 7130 juelsminde Du kan se facebook-gruppen her: klik klik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Hvis du har mod på at sende dem, så kan de sendes til nedenstående adresse. Det bliver sendt til den nordøstlige del af Rumænien. De samler andet end bamser. Også legetøj generelt. Det bliver fordelt på fattige familier og børnehjem dernede. Der kan sendes til midten af Januar hvor de sender alt det afsted de har indsamlet/modtaget. Dimitri Duit lilleskovvej 3, glud 7130 juelsminde Du kan se facebook-gruppen her: klik klik Sidst der blev skrevet inde i den gruppe var den 28. januar 2010, tror ikke de samler noget ind mere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Sidst der blev skrevet inde i den gruppe var den 28. januar 2010, tror ikke de samler noget ind mere ;) Ok, den lille detalje havde jeg ikke set. Det ændrer jo en del :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Er der langt fra Varde til Skovlund ved Ansager? For vi skal nok til Skovlund den 25, så kunne jeg tage bamserne med til Krea i Århus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Der er et stykke vej, ca. en halv time. Men vi er ikke hjemme hele julen, men du skal have tak for tilbudet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Ok, den lille detalje havde jeg ikke set. Det ændrer jo en del :blush Ja det gør det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Hvorfor er der dog ikke en mødrehjælp her over af?? Den der er tættest på er Odense. De burde da få lavet en butik i Esbjerg :) Kan være jeg bare skulle tage tingene med, næste gang jeg skal i IKEA. Del dette indlæg Link to post Share on other sites