Oprettet June 19, 2012 Hej alle, Jeg er ny her med termin i oktober. Sidst jeg var herinde var da jeg ventede min datter som nu er 7 år. Jeg lærte en masse skønne mennesker at kende og håber på det samme denne gang. Glæder mig til at dele oplevelser samt erfaringer med jer :kram Camilla Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Velkommen Camilla :balloons Ved du hvad I venter jer?!! Vi har jo vores lille terminsoverdigt med køn :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Tak Mette :-) Vi venter en lille dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Velkommen til og tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Stort tillykke og velkommen til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Velkommen til. Stort tillykke med jeres lille dreng. Glæder mig til at følge dig. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Hej Camilla Du er så hjertelig velkommen - glæder mig til at følge dig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2012 Velkommen til skal også lyde fra mig og STORT tillykke med maven og den lille baby dreng i den. :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites