Nitzen1987

hvilken størrelse om halvanden måned?

18 indlæg i dette emne

Vores lille Maja skal døbes d.5. August, hvor hun vil være 2 måneder gammel... I den forbindelse overvejer jeg at købe en lille kjole som hun kan have på om eftermiddagen. Jeg har kig på en MOLO kjole, men hvilken størrelse skal jeg regne med, at hun passer om halvanden måned - 56 eller 62? Hun er pt. i en str. 50.

Del dette indlæg

jeg ville købe en 62, selvom den måske vil være lidt stor til at starte med. Men så vil den kunne bruges i længere tid :)

Skal vi ikke se billed af hvilken en du overvejer? :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ville købe en 62, selvom den måske vil være lidt stor til at starte med. Men så vil den kunne bruges i længere tid :)

Skal vi ikke se billed af hvilken en du overvejer? :whistling

:ditto og :ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mener bestemt det tøj jeg købte til Tilde til hendes dåb var str. 62 - og hun blev også døbt da hun var 2 mdr ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

ps. Molo er vist ret bredt i det...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville nok umiddelbart vente et stykke tid med at købe lige netop til sådan noget.. Altså, når det er til noget bestemt.. :) Det tager jo ikke lang tid at få det hjem, så medmindre det lige er på tilbud eller andet.. Og ellers ville jeg købe det i 62 ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, Marlon havde str. 62 på den dag han blev døbt, og han var 2 1/2 måned..... Men han var altså ret stor af sin alder :unsure

Måske ville jeg købe str. 62, og hvis det er alt for stort når i nærmer jer dagen,ville jeg smide det en tur i tørretumbleren..... Det trick har før virket for mig ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville købe 62... Her var Silje ikke længe i en 56, men 62 har vii brugt rigtig længe, og mener bestemt at hun brugte det da hun var 2 måneder

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores lille Maja skal døbes d.5. August, hvor hun vil være 2 måneder gammel... I den forbindelse overvejer jeg at købe en lille kjole som hun kan have på om eftermiddagen. Jeg har kig på en MOLO kjole, men hvilken størrelse skal jeg regne med, at hun passer om halvanden måned - 56 eller 62? Hun er pt. i en str. 50.

Jeg ville købe en str. 62!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville nok umiddelbart vente et stykke tid med at købe lige netop til sådan noget.. Altså, når det er til noget bestemt.. :) Det tager jo ikke lang tid at få det hjem, så medmindre det lige er på tilbud eller andet.. Og ellers ville jeg købe det i 62 ;)

Helt enig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil ligesom de andre anbefale str. 62 ;)

Laura er godt nok lang i det, men hun er 7 uger og allerede 60,5cm lang og bruger derfor str. 62

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har nu bestilt kjolen i en str. 62

Molo-babybluse-Cathleen-Cats-p.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower Hvor er den fin :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Naaarj hvor er den sød.. Måske bare ikke en kjole jeg ville overveje, da det så vil give familien større grund til at kalde mig Crazy Cat Woman :whistling :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh :loveshower

Den har også kigget på til liva

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hihi hvor er den fiiiin :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er så fin :)

Del dette indlæg

Annonce ♥