Oprettet June 17, 2012 Eeeeheeeem, jeg er kommet til at drikke lidt meget sodavand de sidste 2 dage, og bebsepigen har i disse to dage knoklet løs, efter at hun ellers var stilnet lidt af i en periode!! Tror i at sukkeret kan påvirke hende? Og har i oplevet noget lignende med sukker eller andet? Det er ikke normalt at jeg indtager sodavand, men tilgengæld drikker jeg heller ikke kaffe mere, men når jeg så har taget en enkelt kop så har jeg ikke kunnet mærke nogen reaktioner.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Ja, her synes jeg også hun reagere på sukker og især hvis jeg drikker cola er det helt slemt ;) Så forsøger at undåg det :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Det tror jeg bestemt de kan. Det giver jo ret god mening. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Hmm tjo det lyder jo ikke helt utænkeligt. Jeg sider lidt og tænker efter om jeg kan kople de to ting sammen.. men kan ikke lige finde hoved og hale i mine dage ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2012 Det kunne også være koffeinen tænker jeg! Jeg så for et stykke tid siden programmet, Detektor, hvor de netop havde det op med om sukker gjorde noget ved energi niveauet. Det havde nogen undersøgt og det er en skrøne. Det der gør at børn virker "hyperaktive" efter sukkerindholdige sager, er forældrenes, omgivelsernes forventning om at sukker gør børn "hyperaktive". Men derimod er nogle farvestoffer mistænkt for at gøre børn "hyperaktive" og der er jo også farvestof i Cola - om det er et af de farvestoffer der er under mistanke aner jeg ikke. Men som jeg starter med at skrive, kunne det jo også være koffeinen. Det stof har jo en opkvikkende effekt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2012 Jeps, det kan det. Jeg skal ind til standardstrimmelkoering paa torsdag, hvis jeg altsaa ikke har foedt, og blev raadet til at spide en god morgenmad, saa vi vil have en aktiv og vaagen baby at maale paa :) Det giver jo helt mening, saa skaal, jeg tager mig nu et glas oeko-juice med roersukker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2012 Synes det er herligt at i mener det kan være grunden, -selvom jeg aldrig får nok af at mærke hende, så tager vi nok lige en sodavands tyrker.. ;) Jeg drak ikke cola, kun fanta, og hun virker jo heller ikke påvirket af koffeinen ved kaffe.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2012 Jeg drikker så vidt muligt slet ikke cola eller noget med koffein i. Og jeg har altså en monster aktiv baby i maven... Alligevel :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Jeg syns også jeg registrerede at baby hoppede mere rundt når jeg havde fået noget sødt tidligere i graviditeten. Nu spiser jeg jo ikke ret meget af det mere pga graviditetssukkersyge, og har stadig en temmelig hyper baby i maven ind i mellem - så jeg tror måske at baby også reagerer på at jeg trækker vejret :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites