Guest Louise22

NF på onsdag

16 indlæg i dette emne

Yes 12+0 i morgen :)

Skal til NF onsdag.. Er der noget jeg skal være opmærksom på? Eller er de gode til selv at fortælle det hele?

Glæder mig rigtig meget.. Men er samtidig lidt nervøs :(

Del dette indlæg

På OUH synes jeg de har været rigtig gode til at fortælle hver eneste gang :)

Man skal dog selv bede om risikotallet, hvis man vil have det helt præcise tal :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay super :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

I Aalborg - hvor jeg kommer fra - skal man gøre opmærksom på det INDEN scanningen, hvis man vil have et billede. Har ikke hørt om nogen, der pludselig ikke kunne få, men jeg skyndte mig i hvert fald at sige det inden jeg overhovedet lagde mig på briksen :P

Ellers tror jeg bare, at du skal glæde dig :loveshower (selvom jeg godt kan forstå, at du også er nervøs, det var jeg ABSOLUT også :kram2)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nervøsitet er helt normalt. De fleste scannings jordemødre er super positive og flinke til at fortælle ALT hvad man ser. Og bliver man rørt er de vant til at håndtere det også.

Når først hun begynder og du har set det lille hjerte så slapper du af og det ved de godt så de er ret hurtige til at finde hjertet.

Sig endelig at du er nervøs så beroliger de dig.

Jeg vil faktisk anbefale ikke at få det præcise risiko tal, syntes ærligt at det skaber mere bekymring end nødvendigt. Er der høj risiko så siger de det, er der lav så er man fri for at tænke mere på det. Der er jo altid risiko ligegyldigt hvor højt tallet ér.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ikke så meget at tilføje, andet end at du efter al sansynlighed ikke kan tage mere end en person med dig ind.

Vi havde inviteret min mor med også, for der stod ikke noget på hjemmesiden andet end at børn ikke måtte komme med. Men da vi kom hang der et fint skilt om, at man kun måtte have en "gæst" med. Vi fik så heldigvis lov alligevel.

Del dette indlæg

Annonce ♥

På OUH har vi haft to med (Så vi altså var 4 i alt) - Så der må man gerne have flere med :)

Det koster 30 kr, og man skal bare gøre opmærksom på at man vil have et billede, inden start - grunden er at hvis man venter til sidst, er det ikke sikkert de kan tage et ordentligt billede, og de bruger ikke ekstra tid - Så jo tidligere man siger det, jo bedre :) Også tager de kun i mod kontanter (det koster 30 kr) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

På Hillerød koster 3 billeder 40 kr.

Og hvis du gerne vil vide om de kan se kønnet skal du også spørge om det. Men det er nok svært når du ikke er længere henne. Vi fik slet ikke spurgt selvom jeg var 12+5.. Det ærgede mig ret meget, så vi har været nødt til at købe en privat scanning på torsdag.

Og ja, husk at sige fra starten af at du gerne vil have billeder.

Og NYD DET... Man bliver SÅ glad og rørt af at se det lille pus..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan man se kønnet allerede nu?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan man se kønnet allerede nu?

I teorien ja.. Men de ser ikke efter køn til NF på OUH :) Men de tjekker gladeligt til MD scanningen :)

Når de gætter på køn ved NF siger de som regel de er 75/80 procent sikre, så sikkerheden er ikke særlig stor må man sige..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

I herning er billeder gratis. Og vi kunne ikke få kønnet før MD.

Del dette indlæg

Annonce ♥

I Haderslev er billeder også gratis - har fået alt i mellem 1-3 billeder hver gang jeg har været til scanning, så med de ekstra scanninger jeg har fået har jeg 9-10 billeder af spunken :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare husk at komme med en godt fyldt blære. Så er det ofte lettere at scanne. Og husk vandre journalen. Ellers skal du bare nyde det og så skal de nok fortælle det hele :loveshower God fornøjelse.... det er STORT!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

I herning er billeder gratis. Og vi kunne ikke få kønnet før MD.

Det er det samme på hvidovre :) hvis bebs altså vil vise det frem til MD :klap :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er det samme på hvidovre :) hvis bebs altså vil vise det frem til MD :klap :D

Så er jeg da glad for at jeg fik NF på Hillerød (selvom vi glemte at spørge om kønnet denne gang :( )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER