Guest

Kørekort

22 indlæg i dette emne

Hvilket kørekort har du? Og er det noget du bruger?

Kunne du evt. tænke dig et andet oveni det du har nu?

Jeg har endnu ikke kørekort, og skal muligvis også lige spare lidt sammen endnu, for at få råd til det. :whistling Men når tiden kommer til det skal jeg helt klart have til bil og til MC. Har fundet en okay billig køreskole, hvor jeg kan få både bil og MC til samlet 15.000 kr. Det kan min pengepung vist godt lige klare. Og så får jeg indfriet min store drøm om engang at få en motorcykel. Ihh.. Er næsten parat til at købe én nu, men den koster næsten 60.000 <_<

Del dette indlæg

Jeg har kørekort til bil og ja det er noget jeg bruger (arbejde- når jeg ikk er på barsel, når jeg skal handle, besøge familien osv.)

Nej jeg ku ikke tænke mig et andet oveni.. Har ikke behov for det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har til bil, bruger det et par gange om ugen i snit, cykler på arbejde :)

Jeg skal tage motorcykel kørekort i sensommeren :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har endnu ikke kørekort, men må tage det når lillepigen en gang kommer til verdenen.... Og så må jeg vist også hellere investere i en bil, for bor ret langt ude på landet :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har til bil og mc. Har haft et par mc'er, men solgte min seneste Honda CBR 600 F4, da jeg var gravid med Isabella. Kommer ikke til at køre foreløbig, og når jeg gør igen, bliver det en 'mildere' model. Kørekort til bil bruger jeg hver dag- kunne aldrig undvære ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kørekort til bil, bruger det sjældent, men elsker at køre. Og nej, jeg kunne ikke tænke mig mere - kæresten har dog næsten alt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kørekort til bil, og bruger det dagligt, vi bor ude på lars tyndskids mark....whistling.gif

Jeg har tænkt mig at invistere i et trailer kørekort, når der bliver råd, så jeg lovligt kan tage min hest med på "slæb"wink.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kun til bil, men skal have taget til trailer også i løbet af året, sammen med min mand, så vi selv kan køre med ponyerne når de skal til hingst, kåring, dyrskue osv. Vi har fået det i bryllupsgave af min bror og mine forældre for snart 10 måneder siden, så vi må nok hellere snart få det taget :whistling

Det er som regel min mand der kører, så jeg bruger ikke mit så meget for tiden, men jeg er virkelig glad for at have det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har til bil.. Kører måske 4-5 gange om måneden... Dog kørte jeg dagligt da jeg arbejdede som lærer, og bliver nok nødt til at køre igen, når jeg får job jo.

Min kæreste har også kørekort, men vi solgte vores bil for 8-9 måneder siden.. Vi havde på 4-5 måneder et gennemsnitligt benzinforbrug på 220kr; Han cyklede i skole, og jeg cyklede på arbejde.. Så vi vurderede det bare ikke var økonomisk forsvarligt at have bil ;)

Vi låner hans forældres bil hvis vi behøver en (fx hvis vi skal besøge min familie i jylland)

Jeg hader at køre bil, men det er jo desværre nødvendigt hvis man får langt til job <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEG skal i øvrigt ikke have kørekort til mere ;) Men min kæreste vil rigtig gerne have til motorcykel; Men det er jeg ikke helt glad ved... Min far har været ved at dø i 3 motorcykeluheld, min kærestes far har været leder for en motorcykelklub, og generelt er der bare ja.. Lidt for meget fart i blodet på de drenge ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har kørekort til bil, som jeg ofte bruger. Eller jeg bruger jo ikke kortet, men kører tit bil.

Da jeg var yngre drømte jeg om kort til motorcykel, men nu synes jeg ikke at en motorcykel er drømmen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har kørekort til bil, som jeg ofte bruger. Eller jeg bruger jo ikke kortet, men kører tit bil.

Da jeg var yngre drømte jeg om kort til motorcykel, men nu synes jeg ikke at en motorcykel er drømmen.

Ditto.

Jeg bruger min bil flere gange dagligt.

Drømte også engang om mc, men ikke efter jeg har fået børn.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har til bil, og det er vist tilstrækkeligt, men bestemt nødvendigt. Kører 80 km dagligt.

Jeg er så gift med manden, der må køre næsten alt - længe leve Forsvaret. ;) Så jeg behøver ikke bygge mere på selv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har til bil.. Desværre kun til låns i 2 1/2 år endnu efter jeg mistede det og så fik det igen..

Mit store ønske er at få til MC og lastbil, både forvogn og hænger.. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og jeg køre bil dagligt :) Jeg elsker fart og høj musik.. så et stort anlæg er der også i min lille bil

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kørekort til bil, men har stort set ikke siddet bag et rat i hmmmmm... 5 år, tror jeg? Så er faktisk lidt "ærgerlig" over at jeg tog kørekortet dengang, for er så småt ved at konkludere, at jeg skal have taget mig nogle køretimer, før jeg begynder at køre igen (og jeg slipper næppe for at køre igen, selvom jeg gerne ville - i min branche bliver man nemt ret afhængig af en bil...). <_< Tvivler simpelthen på at jeg kan huske nok til at andet er forsvarligt :unsure

Jeg kan ikke forestille mig, at jeg skal have kørekort til andet. Jeg har aldrig brudt mig om at køre bil og har aldrig været særlig vild med at færdes i trafikken generelt, så jeg kan ikke forestille mig, at det ville være "mig" at køre mc eller noget andet... Jeg foretrækker at være passager, eller at køre bus, cykel eller rulleskøjter :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kørekort til bil, men har stort set ikke siddet bag et rat i hmmmmm... 5 år, tror jeg? Så er faktisk lidt "ærgerlig" over at jeg tog kørekortet dengang, for er så småt ved at konkludere, at jeg skal have taget mig nogle køretimer, før jeg begynder at køre igen (og jeg slipper næppe for at køre igen, selvom jeg gerne ville - i min branche bliver man nemt ret afhængig af en bil...). <_< Tvivler simpelthen på at jeg kan huske nok til at andet er forsvarligt :unsure

Jeg kan ikke forestille mig, at jeg skal have kørekort til andet. Jeg har aldrig brudt mig om at køre bil og har aldrig været særlig vild med at færdes i trafikken generelt, så jeg kan ikke forestille mig, at det ville være "mig" at køre mc eller noget andet... Jeg foretrækker at være passager, eller at køre bus, cykel eller rulleskøjter :lol

Den rullende psykolog? RET bogstavligt alligevel ;)

Ellers kan jeg foreslå at du kunne spørge en bondemand eller lign (Måske kender du nogen?) som vil låne dig en markvej :) Der kommer sjældent andre, og så kan man lige "lære bilen" at kende :) Så kan man køre lidt frem og tilbage, vende osv. til man føler sig tryg til at tage en lille tur på de små veje :) Hvis man har en i bilen, som man stoler på så tror jeg det er en god måde :) det ER trods alt ikke ulovligt - du HAR jo kørekort :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den rullende psykolog? RET bogstavligt alligevel ;)

Ellers kan jeg foreslå at du kunne spørge en bondemand eller lign (Måske kender du nogen?) som vil låne dig en markvej :) Der kommer sjældent andre, og så kan man lige "lære bilen" at kende :) Så kan man køre lidt frem og tilbage, vende osv. til man føler sig tryg til at tage en lille tur på de små veje :) Hvis man har en i bilen, som man stoler på så tror jeg det er en god måde :) det ER trods alt ikke ulovligt - du HAR jo kørekort :)

Haha! :lol Jeg "satser" jo på at starte min karriere i PPR, hvor man betjener forskellige skoler, og så er det bare ret bøvlet at skulle rundt med bus fra skole 1 til skole 2 til kontoret til skole 1 igen osv på en dag. :)

Og jaeh, jeg må lige overveje, hvad jeg gør med det der kørekort. Udskyder det nok så længe jeg kan :rolleyes Jeg har bare aldrig brudt mig om at køre bil, ikke engang når det kun er sammen med min mand :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik til bil i december og bruger det 1-2 gange om ugen. Mest når der skal handles :)

Det er mest mandens bil, da han er afhængig af den for at komme på arbejde.

Jeg kunne også godt tænke mig motorcykelkørekort. Manden har, og det var så hyggeligt engang i italien vi lejede en motorcykel og bare rørte rundt en hel dag. :7himmel

Men det må vente til fisen er lidt større. Det haster ikke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kørekort til bil, bruger det ofte men ikke dagligt. Jeg tager en combi af cykel og tog til arbejde (10 km cykel og 12 km tog hver vej). Er ikke så god til bilkøer så har det bedre på denne måde nu jeg faktisk har tiden til det.

Jeg synes det kunne være sjovt at have stort kørekort, men skal virkelig ikke bruge det til noget. Så det er bare en fiks ide. Tilgengæld er jeg ikke vild med MC-tanken, synes det er "for farligt" :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kørekort til bil og kører ca 200 km om dagen så kan bestemt ikke undvære det:-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har begge kørekort til bil, og kunne ikke tænke os mere.

Til dagligt er det manden der kører til arbejdet, og jeg cykler. Så jeg kører vel typisk ca. 2 gange om ugen. Jeg kunne dog ikke undvære, da det er påkrævet ved mit arbejde, at jeg skal være klar til at tage ud på Lars tyndskids mark engang imellem, og så er det altså 200 km hver vej på landevej... Det er vel i gennemsnit ca. 1 gang om måneden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER