Klitgaard1990

Iiih jeg er SÅ sur på vores udlejer...!

5 indlæg i dette emne

Er så sur at jeg kunne eksplodere..

Vores ovn har været i stykker de sidste 15 dage..

Men vores udlejer har ikke gjort en skid ved det selvom vi gjorde ham opmærksom på det allerede efter 2 dage hvor vi kunne konstatere at den ikke bare skabte sig åndssvag den ene dag.

Vi kan ikke lave det mad vi vil, kan ikke bage kage, rugbrød eller noget som helst..

Øv hvor kan det bare ødelægge det hele.. :(

Del dette indlæg

I følge lejeloven behøver i ikke betal fuld leje så længe det ikke bliver lavet, så kan være de sætter put i tingene hvis de får det at vide.

Det giver dig ret til et forholdsmæssigt afslag i huslejen, så længe der er mangler ved komfuret, idet det forringer det lejedes værdi, jfr. lejelovens § 11 stk. 2.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville ringe og bede om en dag for hvornår det blev lavet. Så ville jeg kræve nedslag i næste måneds husleje. Også forlange det på skrift (fx mail.) Også gøre opmærksom på at man går videre med sagen, hvis aftalen brydes :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Problemet er at min netbank automatisk trækker huslejen og den kan man ikke gå ind og ændre på med mindre jeg skal gå ind og annullere den og betale den selv hver måned

Del dette indlæg

Annonce ♥

Problemet er at min netbank automatisk trækker huslejen og den kan man ikke gå ind og ændre på med mindre jeg skal gå ind og annullere den og betale den selv hver måned

Måske en lille trussel om det er nok til at der sker noget... vift lidt med paragrafferne og vupti et nyt komfur :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER