Oprettet June 15, 2012 Hej med jer. Nå, jeg må vist hellere melde mig på banen her i denne terminstråd... Jeg fik en positiv graviditetstest i lørdags efter at manden og jeg har kæmpet for at blive gravide i 2 år! Det er helt fantastisk!! Vi har i forvejen vore dejlige søn, Milton, som bliver 4 år til september. Jeg kan umiddelbart regne mig frem til en termin der hedder omkring 16. feb. 2013, men den bliver forhåbentlig fastsat når jeg skal til en tidlig scanning man. d. 25. juni. Glæder mig til at dele min graviditet med jer og følge jer i jeres! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Tillykke med graviditeten :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Ihh hvor er det stort. Rigtig mange gange tillykke :loveshower Hvordan kan det være du skal til tidlig scanning? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Stort tillykke med graviditeten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Tak skal I have! Jeg skal til tidlig scanning fordi jeg har fået hormonbehandling (ægmodnende piller og ægløsningssprøjte) det sidste år pga. problemer med at blive graivd og rod i min cyklus, så jeg tror bare det er for at tjekke at alt er som det skal være! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Rigtig mange gange tillykke :loveshower Bliver spændende med scanningen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Uh det bliver spændende at se den lille spire. Håber alt er som det skal være Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 Kæmpe stort tillykke med graviditeten :loveshower Hvor er det fantastisk at det er lykkedes for jer :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Velkommen til gruppen. Og tilykke med :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites