Besvaret June 19, 2012 Øv, endnu en gang! Vi ankom til svangreklinikken igår og jeg blev scannet. Lillesøster vendte stadig forkert og vi skulle igennem vendingsforsøg. Lægen der skulle vende hende, havde dog fået "tennisalbue" og måtte udskyde forsøget til i dag! Det var lidt træls, når min mand havde taget fri osv... Vi kom derud igen i dag og blev scannet samt fik kørt en CTG. Herefter fik jeg et skyd medicin i ballen, som gjorde at livmoderen slappede af og ikke arbejdede imod lægen. Lægen moslede meget - dog uden held. Lillesøster rykkede sig ikke OVERHOVEDET! :( Hun ligger ovenikøbet på tværs, så lægen sluttede af med at prøve at få hende vendt med ned af med numsen. Det ville hun heller ikke. Hun ville ikke rykke sig det mindste... Så nu står den på planlagt kejsersnit! Hvis jeg får den mindste antydning af veer eller vandet går, skal jeg ringe 112. For jeg kan ikke føde selv og der er store risici, hvis jeg går i fødsel. Så jeg skal smide mig ned på gulvet og vente på hjælp. Så det håber jeg ikke sker midt i Føtex :) Nu skal vi lige vænne os til tanken om kejsersnit og prøve at nyde de sidste uger inden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Fik I en dato for kejsersnittet? :( og øv, hvor lyder det bare trælst... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Øv, at lillesøster ikke ville rykke sig. Og øv, med tiden der blev udsat. Nå men, jeg håber I kan nyde den sidste tid inden lillesøster kommer til verdenen. Det må da være spændende at vide hvornår I har hende :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Oev, soede pige... Jeg kan godt forstaa, det ikke er sagen for dig Fortsaet med oevelserne - min svigerindes baby laa ogsaa paa tvaers og har altsaa vendt sig nu - hun er 3 uger fra termin. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Jeg håber også til det sidste :biglove Men forbereder mig på kejsersnit. Vi har ikke fået en dato endnu - da lægen skulle diskutere mig på en konference i eftermiddags. Normalt laver de det ugen op til termin, men hun mente at det måske blev lidt før, da det var meget risikabelt hvis jeg selv gik i fødsel. Så vi modtager et brev i løbet af ugen med datoen... Men det bliver lidt surrealistisk at vide hvilken dag man bliver mor :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Hvor er det surt at vendingsforsøget ikke lykkedes. Jeg er spændt på hvordan vores prinsesse ligger hos Jordmoderen på torsdag, for jeg tror også at hun ligger på tværs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Så har vi fået en dato! :loveshower Hvor er det vildt at vide, at SENEST den 2 juli, bliver vi forældre. Jeg håber ikke, at jeg går i fødsel inden... Vi tager en uge på camping på lørdag, med svigermor - så kan vi komme lidt væk hjemmefra og hygge om Victoria, inden lillesøster kommer. Men det er lidt vildt, at jeg kun har 1 "alenedag" tilbage! I morgen! Ellers har min mand og Victoria ferie indtil lillesøster kommer og derefter barsel :biglove Om 11 dage ser vi vores lille trold :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Ej hvor vildt. Det er jo lige om snart :-) Nyd jeres lille ferie inden fødslen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Hvor er det vildt, det er jo lige om lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Det jo på mandag :) Håber det kommer til at gå godt og at lillesøster har det godt :) Jeg er selv en af dem der en dag får en dato for hvornår jeg bliver mor.. og det gør mig ikke så meget for jeg vil mit barn og jeg selv det bedste.. Kan godt li man ved hvad dag det er for det kan mit hoved bedst ha med at gøre.. :) Held og lykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Nu er det snart :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Spændende om lillesøster bliver den første julibebs. Det lader ikke til der er optræk til noget hos nogle af de andre med termin først på måneden... :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2012 Så er dagen kommet, hvor I får jeres lille pige at se :loveshower Håber det kommer til at gå godt, glæder mig til at høre om endnu et julibarns ankomst til den store verden :) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2012 Så er dagen kommet, hvor I får jeres lille pige at se :loveshower Håber det kommer til at gå godt, glæder mig til at høre om endnu et julibarns ankomst til den store verden :) :goodluck Ja! Det er fuldstændig vildt!! :loveshower Vi kører hjemmefra om ca. 30 min og jeg sidder allerede og tuder. :whistling Snakker med maven og spørger hele tiden om hun er klar til den store verden! Ha ha... Jeg er møghamrende nervøs for operationen, men tanken om at vores lille pige kommer ud overskygger alt. Det er en perfekt dag at have fødselsdag på :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2012 Uhhh hvor spændende!!! :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2012 Hvor er det spændende - Håber jeres pige får en dejlig start på livet sammen med jer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2012 Held og lykke med det hele :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2012 Håber alt er gået godt :-))))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2012 Åhh altså :loveshower :biglove :7himmel Tænker på jer :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites