Oprettet June 13, 2012 (redigeret) Dette er vores fælles terminsliste for os skønne :gravid Send mig en PM med disse oplysninger, også ved evt. rettelser Brugernavn/eget navn Termin Fødested Evt. køn Knus :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower 30.Jan Sandra - Roskilde - Venter en pige 31.Jan Majkat - Sønderborg - Venter en dreng 3.Feb Tofte - Hvidovre - Venter en ? 4.Feb Julie Staal - Esbjerg - venter en pige Gade - Kolding - venter en ? 5.Feb helt klar - Hvidover - Venter en dreng 6. Feb Mommy - Kolding - Venter en pige 8.Feb Marianne - Herlev - Venter en pige JMK-Baby - Skejby - Venter en drenge 10. Feb Filikus - Svendborg - venter en ? 12.Feb GrønFrø - Odense - Venter en dreng 14. Feb. Pips28 - Odense - Venter en pige 16. Feb Vinnus - Randers - Venter en ? Miltonsmor - Roskilde - Venter en pige 24. Feb baby_nr_3 - Hillerød - Venter en ? 25. Feb ems84 - Kolding - Venter en ? 26. Feb Fru-Nielsen - Skejby - Venter en dreng Redigeret January 3, 2013 af Pips28 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2012 Kan man blive rykket fra d.5. til d.6.?? :) Har idag til nf fået sat ny termins dato :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Jeg vil gerne ændres til den 31.1. :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Jeg vil gerne ændres til d.5.02.13 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 4. februar Gade - Kolding - venter en? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2012 Min termin er blevet flyttet til den 12 februar. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2012 Vil gerne ændres til den 16. Februar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2012 Min termin er i dag ved NF blevet rykket til d. 16. feb. 2013. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2012 hej har sendt to pm nu vil også gerne på terminslisten, når du har tid tak. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2012 hej har sendt to pm nu vil også gerne på terminslisten, når du har tid tak. :whistling Du er kommet på den anden dag, jeg har bare ikke fået skrevet 84 efter dit navn... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Tofte - 03.02.2013 - Hvidovre - ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2012 Vil du skrive at jeg venter en pige :biglove Undskylder hvis det var her jeg skulle have skrevet en PM :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2012 Jeg venter også en pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2012 Navn: Marianne Terminsdato: 8. februar 2013 Fødested: Herlev Køn: Det bliver en lille pige Bosted: Farum Del dette indlæg Link to post Share on other sites