Barbamama

Snakker jeres mave også?

14 indlæg i dette emne

Hehe, jeg synes det kommer lyde fra min mave. Og de lyder altså ikke helt ligesom de skvulp og "undertrykte pruttelyde" (pardon :blush), som jeg kender fra før graviditeten. Jeg kan ikke helt forklare, hvordan de lyder, men nogle gange lidt knirkeagtigt, nogle gange lidt smaskeagtigt og nogle gange sådan lidt som et suk...

Jeg er ikke bekymret over det, men synes det er lidt pudsigt. Manden synes det er vældig morsomt, vi joker lidt med at det er lillemanden der allerede pludrer :P

Siger jeres mave også underlige lyde? :)

Del dette indlæg

:haha Mette, jeg ÆLSKER dine indlæg :D

Må indrømme, at jeg ikke lige kan genkende beskrivelsen af en mave, der smasker. Men jeg ville da næsten ønske, at jeg kunne :D

Måske hænger det sammen med, at babyfyren for alvor fylder ind på tarmene nu, så de kommer med andre lyde?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, nej min mave snakker ikke! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mave siger også underlige lyde!!! :rolleyes Især om aften, når vi er gået i seng.. Min kæreste ligger tit og snakker med maven, når den "brumler" og siger mærkelig lyde :biglove :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

:haha Mette, jeg ÆLSKER dine indlæg :D

Må indrømme, at jeg ikke lige kan genkende beskrivelsen af en mave, der smasker. Men jeg ville da næsten ønske, at jeg kunne :D

Måske hænger det sammen med, at babyfyren for alvor fylder ind på tarmene nu, så de kommer med andre lyde?

Jamen det er sikkert noget, der bliver presset, synes bare ikke lige at der plejer at komme den slags lyde fra min mave, haha :P

Min mave siger også underlige lyde!!! :rolleyes Især om aften, når vi er gået i seng.. Min kæreste ligger tit og snakker med maven, når den "brumler" og siger mærkelig lyde :biglove :7himmel

Haha, godt at det ikke kun er min mave, der er lidt underlig :D Det ER altså også lidt komisk. :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes ikke den smasker, men den kan da godt sige rumlelyde selv om jeg lige har spist. Måske er det fisen, der tumler rundt :D Har jeg ikke lige tænkt over før

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har tit undret mig over, hvorfor min mave siger sådan en smaskelyd når jeg f.eks. bøjer mig ned?? Det giver ingen mening :-D

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol

Er det ikke bare dine tarme? Må lyde sjovt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næh min mave er helt stille. Hehe men er da nu forberedt på, at den måske begynder at snakke ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mave siger også lyde. Mest om aftenen og især hvis jeg har siddet tilbagelænet og så læner mig frem. Knirke/pruttelyd.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:D min mave siger godt nok lidt sære lyde indimellem - men smasker dog ikke :D Har faktisk ikke tænkt så meget over det - vil lige være obs på det :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hihi, jeg kan huske at jeg var lidt småbekymret over at min mave "klikkede" med lillesøster. Fik en forklaring på at det var noget som gav sig ved bækkenet mener jeg.

Ganske almindeligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe fint at høre at jeg ikke er den eneste. :)

Menøh, skal vi ikke vedtage at det er bebs og ikke tarmene, der siger lyde? :whistling Det er da en lidt hyggeligere tanke :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe fint at høre at jeg ikke er den eneste. :)

Menøh, skal vi ikke vedtage at det er bebs og ikke tarmene, der siger lyde? :whistling Det er da en lidt hyggeligere tanke :lol

Enig :7himmel Det er BABY :loveshower

Min kæreste lå i går aftes og brokkede sig lidt og blev sådan helt... "Det er da utrolig.. jeg skal til eksamen i morgen baby, og du holder mig vågen med alle de lyde" :rolleyes Men der var også VIRKELIG gang i dem!!!!

Jeg har jo fået en maveoperation, og lige efter der (1½ år siden) sagde maven også lyde - men der kunne jeg sådan.. "mærke" at der skete noget.. Nu kan jeg slet ikke "mærke lydene", og synes det er SÅ mærkeligt, at de kommer fra mig :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER