Oprettet June 12, 2012 Ja, så fik vi nr 2 graviditet overstået også.. Så nu er der ingen undskyldning for ikke at få tabt de sk*de kg der har sneget sig på siden graviditeten med Mille.. Må dog starte ud med at spise sundere, da træningen ikke må startes op endnu.. Men vi tager de små, men gode skridt.. Før 1. graviditet: 76 kg 106 kg før fødsel 98 kg efter fødsel Før 2. graviditet: 94 kg 117,6 kg før fødsel 102,7 kg efter fødsel Mit mål er at komme ned på 80 kg, men tager delmål først, så virker det ikke så uoverskueligt 1. delmål: 95 kg 2. delmål: 90 kg 3. delmål: 85 kg 4. delmål: 80 kg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 You can do it ;) velkommen til, sikre på vi bliver lækre mødre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Det tror jeg også på vi gør ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2012 Ja, nåede og runde de 105,8 kg men det slut nu.. Har først fået mig taget sammen for en uges tid siden, så nu er vi under startvægten igen.. Håber på at ramme under de 100 kg efter næste uge, så det igen kan blive et to cifret tal.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2012 Åh jeg kan mærke at det er nu det er! Er på 100,7 kg i dag (var til fest igår så + 0,4 kg), og er sikker på jeg når under de 100 kg på onsdag hvor det er officiel vejedag.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites