Oprettet June 12, 2012 Har disse 2 stk. 3 D billeder af prinssessen. Det første er fra uge 19+5 og det andet er fra i går 23+5 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Hvor sjovt.. På en eller anden måde, synes jeg hun ligner dig på det billede fra i går :) Hvor er hun fin :biglove :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Hvor sjovt.. På en eller anden måde, synes jeg hun ligner dig på det billede fra i går :) Hvor er hun fin :biglove :7himmel Øhh hvornår har du set mig, siden du synes hun ligner mig???? Smiler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Øhh hvornår har du set mig, siden du synes hun ligner mig???? Smiler På nogle af dine mavebilleder har du ansigt på :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 På nogle af dine mavebilleder har du ansigt på :rolleyes HI hi ahhhh det havde jeg helt glemt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 HI hi ahhhh det havde jeg helt glemt. Hehe ja, så ved jo ikke hvor meget hun ligner din mand :) Men synes altså der er noget over hendes og dit ansigt som minder om hinanden :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Jeg er helt enig og hvor er det dejligt at du ligger billeder ud Tina80 - det er jeg selv total dårlig til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Her er et nyt billede af trunten i 3 D Del dette indlæg Link to post Share on other sites