Oprettet June 11, 2012 Nå, jeg er lidt sent ude her. :blush Som overskriften lyder, har endnu en fødsel fundet sted. Jeg fødte i mandags d. 4. juni en meget smuk lille pige ved kejsersnit på Randers sygehus. Hun er noget af det dejligste jeg nogensinde har set og er blevet taget så godt imod i vores lille familie. Storesøster Olivia er meget meget stolt af og glad for sin ny lillesøster. Jeg skulle ha planlagt kejsersnit og det gik rigtig fint, men efterfølgende var der nogle komplikationer med mig og jeg var derfor på opvågningen temmelig længe til observation. Det var en hård omgang. Jeg skriver lige en ordentlig fb senere...jeg gider ikke bruge min tid ved computeren, når jeg har min skønne mand hjemme på barsel. :biglove Nå, men jeg ville lige komme med en opdatering. Alt er fint og vi er hjemme alle fire og vi nyder det virkelig meget. Eller jeg gør ihvertfald..jeg tror også de andre gør. Tillykke til Jer der har født og held og lykke til Jer der går og venter..jeg sender masser af vestøv (jeg fik jo ikke brug for mit) afsted til Jer. Jannie - som nu er mor til to meget smukke piger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Tillykke!!! :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 tillykke med den lille pige. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Tillykke med tøsen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Weee, tillykke med den dejlige datter! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Tillykke med prinsessen :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Stort tillykke med prinsessen :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Tillykke med din dejlige pige! :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Tillykke til jer alle fire. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Tillykke... Håber du/ i er kommet ovenpå igen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Hjertelig tillykke med den lille guldklump - dejligt at I alle er kommet hjem igen :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Tillykke med datteren :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 tillykke med datteren :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Hjerteligt tillykke med den lille prinsesse! Håber at du er i bedring! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites