Oprettet December 14, 2010 Jubii.... Så blev man lige glad!! :glad Min mand kom lige hjem fra arbejde og fortalte mig at han har bestilt bord på Hereford Beefstouw kl halv 7... "Vil du med ud og spise?".... Ja det det tror jeg NOK lige.. det er bare totalt yndlings-restauranten!! elsker, elsker, elsker bare den mand!!! :loveshower Jeg har givet ham hjemmebagte småkager med på arbejde i denne uge, og har sendt nogle sjove vitser (som jeg ved de er vilde med i skurvognen ;) ) Og så synes han lige jeg også skulle forkæles lidt... Ihh :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Jubii.... Så blev man lige glad!! :glad Min mand kom lige hjem fra arbejde og fortalte mig at han har bestilt bord på Hereford Beefstouw kl halv 7... "Vil du med ud og spise?".... Ja det det tror jeg NOK lige.. det er bare totalt yndlings-restauranten!! elsker, elsker, elsker bare den mand!!! :loveshower Jeg har givet ham hjemmebagte småkager med på arbejde i denne uge, og har sendt nogle sjove vitser (som jeg ved de er vilde med i skurvognen ;) ) Og så synes han lige jeg også skulle forkæles lidt... Ihh :kuller han er da også sød :) Det gad jeg godt prøve bare en gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Jubii.... Så blev man lige glad!! :glad Min mand kom lige hjem fra arbejde og fortalte mig at han har bestilt bord på Hereford Beefstouw kl halv 7... "Vil du med ud og spise?".... Ja det det tror jeg NOK lige.. det er bare totalt yndlings-restauranten!! elsker, elsker, elsker bare den mand!!! :loveshower Jeg har givet ham hjemmebagte småkager med på arbejde i denne uge, og har sendt nogle sjove vitser (som jeg ved de er vilde med i skurvognen ;) ) Og så synes han lige jeg også skulle forkæles lidt... Ihh :kuller Ihh dit heldige asen :loveshower At have sådan en dejlig mand, det er jo bare guld! Han har nok også lige ville sige tak for forkælelsen og gengælde den... Kan i have en rigtig dejlig aften med lækkert mad :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Åhhh hvor er han sød, dejlig overraskelse at få Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Hvor er han sød, håber at i får en hyggelig aften. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 hvor er han sød. gid min ville gøre det ved mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Nåååååårh :loveshower :loveshower Håber at i får en dejlig aften :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Lyder dejligt! :) Rart med gode overraskelser - og velbekomme. Håber det smager! :mam :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Jeg tænker nu - hvor langt er det lige du bor fra mig? Kan jeg komme med :yay :yay Elsker store bøffer!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Ih hvor lækkert!!! Håber I nyder middagen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Håber I får en dejlig aften :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Dejlig overraskelse at få :glad, gad jeg godt prøve ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Ej hvor dejligt :biglove Sikke en skøn mand du har dig der :loveshower :loveshower Det kunne min mand godt lære lidt af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Dejligt med sådan en skøn mand :) jeg har heldigvis også en kæreste der elsker at foekæle mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Vidunderlig overraskelse... Håber i har en dejlig aften! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Hvor var det sødt af ham :loveshower Håber i har haft en dejlig middag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites