Barbamama

Stoppe med fiskeolie før fødslen

13 indlæg i dette emne

Jeg synes bestemt, at jeg har hørt, at man skal stoppe med at tage fiskeolie op til fødslen - noget med at det er blodfortyndende? :unsure

Men nu kan jeg ikke finde noget om det, og jeg har spurgt min læge, men hun vil ikke udtale sig om fiskeolie :unsure

Så jeg er lidt på bar bund. :unsure Fortsætte eller stoppe? Hvad gør I andre, og hvad ved I? :lovebk

Del dette indlæg

Jeg tager slet ikke fiskeolie, MEN kan da fortælle at man inden man skal opereres fr at vide at man ikke må tage fiskeolie op til en uge før netop på grund af at det er blodfortyndende... Så kan du jo tage stilling ud fra det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altsaa Caroline Fibaek har jeg jo faaet en graviditetskosttilskudsplan af, og der skal man stoppe med fiskeolien i sidste graviditetsmaaned... Jeg faar integreret lidt ekstra kokosolie og olivenolie istedet saa :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så stopper jeg om en måned - vil nødig komplicere noget....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik afvide af min JM at jeg bare skulle fortsætte med mine tilskud også efter fødslen.. Men nu har jeg også taget fiskeolie altid..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er vist ogsaa omdiskuteret og usikkert, om det goer skade eller gavn - lidt ligesom aeg og kolesterol.

Jeg valgte at stoppe, og saa kan jeg straekke den lidt med at bestille nyt rolleyes.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay... Jeg tror jeg tømmer glasset og så slut - det passer med at jeg kan trappe ned på mængden og have taget resten om 4 dage (dvs. knap 4 uger før termin). Det må vist være ok :) (Og jeg gider ikke have sådan en dum lille enkelt kapsel til at ligge og glo på mig :lolhit)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, det anede jeg intet om...... Jeg har næsten en hel dåse til at stå...... :rolleyes

Men så tror jeg da jeg stopper med at tage dem med det samme...... Det kan vel ikke skade..... Eller hvad? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan vel godt fortsætte mens man ammer??? Altså hvad der kommer ind af gode ting kommer vel også ud af mors :hophop eller hvad???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er hammervigtigt med fedtstofferne mens man ammer, men det goer Troldemor ikkewink.gif

Jeg ville nu bare stoppe og saa genoptage efter foedslen alligevel balloons.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er hammervigtigt med fedtstofferne mens man ammer, men det goer Troldemor ikkewink.gif

Jeg ville nu bare stoppe og saa genoptage efter foedslen alligevel balloons.gif

Jeg tror du har ret Camilla..... Det vil jeg overveje! (altså at starte igen efter fødslen)

Tak :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har netop spurgt min jordmoder om det samme da jeg også tager fiskeolie, hun anbefalede mig at stoppe 3 uger før termin, og så starte med at tage dem igen når jeg havde født. For som i næner så kan det være blodfortyndende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan vel godt fortsætte mens man ammer??? Altså hvad der kommer ind af gode ting kommer vel også ud af mors :hophop eller hvad???

Jeg regner også med at tage dem igen efter fødslen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER