Oprettet June 8, 2012 Stort tillykke med fødselsdagen :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 :balloon :balloon Tillykke :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Stort tillykke med fødselsdagen!!! Jeg håber den bliver skøn og dejlig, og med kage til :sandie Knus herfra! :balloons :hurra :balloon :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Tillykke!!! :balloons :hurra :balloon :balloons :hurra :balloon :balloons :hurra :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Stort stort tillykke :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Tæææææælløøøøøkkeeeee!!!! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Tillykke med dagen :balloons :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2012 Ej sikke en dejlig tråd at komme ind til og tusind tusind tak for alle jeres lykønskninger :loveshower i er fantastiske :lovebk Jeg havde en dejlig dag i går - stille og rolig og får så i dag huset fuld af gæster :) Der bliver et helt kagebord, for jeg holder tea party! Billeder skal nok følge... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2012 Ej hvor lyder det fint med kagebord og tea party!!! :loveshower Hav en rigtig dejlig dag! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites