Oprettet December 14, 2010 Ansøgning om besøg af julemanden :jul4: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 :haha Den har jeg aldrig set før :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Hvor får du alt det fra Annette... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 He he - den var god LOL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Hvor får du alt det fra Annette... :lol Det er en meget hemmelig hemmelighed :D ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Er det bare mig der er blind? Jeg kan ikke se ansøgningsfristen! ;) :jul8: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Er det bare mig der er blind? Jeg kan ikke se ansøgningsfristen! ;) :jul8: Det er lidt sent at ansøge efter 24. December medmindre man vil være i god tid til julen 2011 :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Nej det har jeg sørme glemt, men tror du har gider komme når jeg nu markerer at jeg har været Djævlsk hele året??!! :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Nej det har jeg sørme glemt, men tror du har gider komme når jeg nu markerer at jeg har været Djævlsk hele året??!! :lolhit :lolhit Ja da :haha: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Ja da :haha: :lolhit :lolhit Jamen så skidt pyt da, så tager jeg da chancen og ansøger :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 ha ha ha ha ha tak for dagens grin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 Mille er helt enormt bange for julemanden og har sagt til os et par gange, om vi ikke nok vil lade vær, at kalde på ham til jul :jul3: Så julemanden er IKKE velkommen her når hun skal sige det.. Gad vide hvornår hun vokser fra det :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 :lol Må straks sende en ansøgning afsted :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites