Oprettet June 7, 2012 I nat kl. 00.43 kom vores lille sommerspire til verden :loveshower vi har fået en velskabt pige på 52 cm og 3430 gram :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Stort tillykke med jeres lille pige! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Også kæmpe tillykke herinde!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Hvor dejligt at hører - Stort tillykke med prinsessen :glad Glæder mig til at se billeder :baby3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Stort tillykke med prinsessen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Kæmpe tillykke til Jer begge og velkommen til verden til sommerspire-prinsessen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 :hurra Mød sommerspire-prinsessen - Jesper og Anitas datter :loveshower (håber det er okay jeg også har lagt billedet herind, Anita? Hun er så fin og det passer lige i denne tråd :biglove ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Tillykke igen :loveshower Hvor er hun fin :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 STORT tillykke med hende :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Hvor er hun fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 STORT tillykke med jeres lille prinsesse - dejligt at høre, at alle har det godt. :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Også tillykke med hende herinde - og hun er da bare alt for dejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Stort tillykke med jeres lille prinsesse :biglove Jeg kan ikke se billedet herinde, så måtte straks på fb via telefonen for at lure :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Tillykke med hende :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Tillykke med hendes. Hvor er hun fin. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Også et TILLYKKE herinde. Hvor er hun fin, jeres lille pige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Stort tillykke med jeres smukke prinsesse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 HVOR er hun dejlig, skøn og lækker :balloons - IIIIHHHH nu glæder jeg mig endnu mere vores lille prinsesse kommer ud ;) .... snart forhåbenlig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Et stort tillykke skal du også have herinde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Stort tillykke med pigen, hvor er hun fin :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Kæmpe stort tillykke.. Hvor er hun bare fiiiin! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites