Oprettet June 6, 2012 kæmpe stort tillykke med fødselsdagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2012 Tillykke med fødselsdagen :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2012 Tillykke!!! Håber du har haft en dejlig dag :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Årrh hvor er i søde piger - tusind tak :loveshower Min dag igår var ikke helt som forventet, havde en lille dreng som der bare skreg og gråd i 5 timer i træk til jeg nået et punkt hvor jeg ringede til lægen. Det resulteret i at min lille bassemand har fået dobbeltsidet mellemørebetændelse - så nu får han penicillin og vil kune hænge og sove hos sin mor hele dagen igår. Ellers var det en god dag, bortset fra en rigtig syg dreng som der gjorde hans mor meget træt til sidst :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Årh hvor synd :( God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites