Oprettet June 5, 2012 :help Min mand er simpelthen den sødeste, dejligste, mest forstående, hjælpsomme, krammende, kærlige, involverende mand i verden - han kender mine behov før jeg selv gør, er min klippe på de dårlige dage og tackler hormon udbrud med kram og smil og nussen i håret :7himmel :loveshower :biglove :wub Jeg ville så gerne have haft givet ham er fars dags gave men er sygemeldt nu og har ikke nogen penge, derudover har jeg heller ikke haft tid til at købe noget. Jeg har INTET overskud til at planlægge noget romantisk og egentlig er jeg bare total lost. Han er SÅ sød til at give gaver, planlægge road trips og finde på til mig - problemet er at han selv hader overraskelser og sætter mere pris på at være den givende end den der modtager fx planlagde jeg at vi skulle på Bones på hans fødselsdag - det ville han ikke og vi aflyste det, det var jo hans dag - på min fødselsdag tog han fri fra arbejde, serverede morgenmad, tog mig med i zoo, ud og spise til frokost, lidt shopping, tog mig med til auktion, igen ud og spise og i biografen - han betalte det hele!!! Jeg kan jo på ingen måde gengælde dét og det ønsker han heller ikke jeg gør - men jeg vil gerne vise at jeg virkelig sætter PRIS på det han gør - hvilket mit døffede sove ansigt ikke ligefrem viser når han kommer hjem fra arbejde - eller mine zombie udstråling - det er heller ikke fordi der sker så meget på :seng fronten og :puke er bare heller ikke romatisk - søvnige grynt, beklagende lyde og en aura lig med en dementors viser bare ikke HVOR meget han egentlig betyder for mig i graviditeten - hvor han bare har været TOTAL i overskud. Nogen forslag??? Oplevelses gaver har vi en håndfuld af i skabet vi ikke har brugt endnu, så det er ikke lige DET han mangler eller vil sætte exceptionel stor pris på, at spise dyrt har JEG ikke råd til og hvor fedt er det han SELV skal betale - det behøver ikke være noget vildt dyrt, bare noget han vil blive glad for!!! Kiggede engang på en halskæde til ham, men det lå langt over mit budget... Tøj køber han selv, er lidt macho anlagt så det vil han selv bestemme. Ligesom mine gode idéer kun er gode når jeg får det manipuleret sådan at han tror at det er HANS idé osv... Er total blank!!! :help Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2012 hmm.. Jeg har lige givet manden en kanopicnic i fars dags gave. Bare os 2, en kano og en god madpakke.. Men når i har masser af oplevelsesgaver, så er det måske ikke det, han mangler. Hvad med at lave en "I aften er din aften"-aften. Han får lov til at se lige det han vil i tv, du laver hans livret og ynglingsdessert, i ser hans ynglingsfilm mm. Bare en aften i hans forkælelses navn :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2012 Min mand elsker at lave mad og bage brød, så jeg købte Meyers bagebog til ham, som en lille gave og han blev vildt glad for den (og bager masser af lækkert brød hele tiden nu), den koster kun 129, så det er jo en overskuelig pris.. Men duer selvfølgelig kun, hvis han synes at sådan nogle ting er hyggelige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2012 Hvad med at skrive nogle små søde sedler til hans madpakke hvis han har det med på job/uddannelse eller hvad han nu laver ? Bare sådan nogle søde ord, som varmer når han er afsted og måske savner at komme hjem til dig... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2012 Eller lave en rigtig sød madpakke til ham og som er nævnt, lægge nogle søde sedler ved og skrive nogle søde ting på :loveshower Det vil han blive glad for.. Så kan du købe ham en "rigtig" gave når du er frisk igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2012 Ja nu er det jo så at det virkelig viser sig hvor svær han egentlig er, men jeg tror i giver mig nogle idéer jeg kan bygge videre på!!! hmm.. Jeg har lige givet manden en kanopicnic i fars dags gave. Bare os 2, en kano og en god madpakke.. Men når i har masser af oplevelsesgaver, så er det måske ikke det, han mangler. Hvad med at lave en "I aften er din aften"-aften. Han får lov til at se lige det han vil i tv, du laver hans livret og ynglingsdessert, i ser hans ynglingsfilm mm. Bare en aften i hans forkælelses navn :7himmel Hans aften består ikke af fjernsyn, han optager det han vil se på boksen og så ser han det mens vi spiser aftensmad - derefter kysser han mig på panden og giver mig fjernbetjeningen og går i kælderen hvor han enten arbejder, eller kobler af med noget foto nørderi på computeren eller et hjernedødt skyd zombier/tyskere/aliens spil. Så hver aften er jo egentlig "hans" på den måde - film er noget han ser sammen med mig fordi han ved det glæder mig... Jeg KUNNE godt lave noget lækkert til aften, men han er bare SÅ meget bedre til at lave mad end mig - jeg branker altid et eller andet, giver det for lidt eller glemmer at putte salt i <_< Dessert - det kan jeg finde ud af - han kan bedst li is :rolleyes MEN jeg kunne da lave en lille isbar til ham og mig, med hele moletjavsen af diverse sovse, flødeboller, chokoladeknapper m.m. Det tror jeg faktisk jeg gør - og så en enkel sandwich til hovedret - så der er plads til desserten!!! Er der nogen der kender et godt zombie spil til Wii??? Det kunne være en måde at holde ham beskæftiget i et par mdr tror jeg!!! Min mand elsker at lave mad og bage brød, så jeg købte Meyers bagebog til ham, som en lille gave og han blev vildt glad for den (og bager masser af lækkert brød hele tiden nu), den koster kun 129, så det er jo en overskuelig pris.. Men duer selvfølgelig kun, hvis han synes at sådan nogle ting er hyggelige :) Han elsker at lave mad og jeg har givet ham utallige kogebøger - men når han laver mad så finder han altid noget på nettet han lige syntes ser spændende ud og skal prøves - så kogebøgerne er kun mig til hjælp for som sagt så er jeg elendig til madlavning... Hvad med at skrive nogle små søde sedler til hans madpakke hvis han har det med på job/uddannelse eller hvad han nu laver ? Bare sådan nogle søde ord, som varmer når han er afsted og måske savner at komme hjem til dig... :) Han har ikke madpakke med da de har en madordning, men jeg sender tit søde SMSer hvor der står at han er dejlig, at jeg tænker på ham, savner ham, elsker ham osv... Men han kunne jo få et brev sammen med desserten, og så en sød lille gave til ham - bare sådan en lille magnet eller sådan noget!!! Ja jeg tror der er ved at forme sig en plan :tak piger.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2012 Den der magnet kunne jo så være noget far-relateret.... Det ville han da sikkert synes om :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2012 Den der magnet kunne jo så være noget far-relateret.... Det ville han da sikkert synes om :) DET tror jeg bestemt også :loveshower må kigge i Arnold busk i gågaden, de plejer have sådan nogle søde/sjove ting!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2012 Jeg har lige købt en til min mand, hvor der står " En dag vil jeg møde min prins, men min far vil altid være kongen" :) Den hænger nu fint på vores køleskab.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2012 DET tror jeg bestemt også :loveshower må kigge i Arnold busk i gågaden, de plejer have sådan nogle søde/sjove ting!!! Ja det gør de, og ellers er bog og ide i Herning Centret et godt bud...... De bugnede hvert fald med fars dags ting i mandags :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites