Helle H

Så kom lille Astrid til verden

44 indlæg i dette emne

Tillykke med den lille Astrid :)

Del dette indlæg

Også STORT tillykke til jer med lille Astrid skal der lyde fra mig. :balloons

Dejligt at høre det hele fungere rigtig fint :loveshower Glæder mig til at læse og se mere :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med prinsessen :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået lidt billeder på computeren.....et fra hun er nyfødt

et hvor hun er 1 dag gammel

og de sidste to er fra hun er 4 dage gammel, taget hos little angels by medine.

post-3734-058610700 1339187074_thumb.jpg

post-3734-037384300 1339187086_thumb.jpg

post-3734-015173700 1339187114_thumb.jpg

post-3734-043177800 1339187280_thumb.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aah, Helle, hvor er hun dog lille, yndig og helt aldeles bedaarende 00000858.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, ikke. Jeg er også bare så forelsket. Kan slet ikke tage øjnene fra hende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiihh hvor er hun fin! :biglove Sådan en lille dejlig og fantastisk pige! Kan godt forstå du ikke kan få øjnene fra hende!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh så fint et lille pus :loveshower Og hvilke fantastiske billeder i har fået taget hos Medine :7himmel Hun er også i vores overvejelser... :whistling

:balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiihh hvor er hun fin! :biglove Sådan en lille dejlig og fantastisk pige! Kan godt forstå du ikke kan få øjnene fra hende!

Der sker virkelig noget med en. Der strømmer bare varme igennem en. En virkelig anderledes overvældende kærlighed.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh så fint et lille pus :loveshower Og hvilke fantastiske billeder i har fået taget hos Medine :7himmel Hun er også i vores overvejelser... :whistling

:balloons

Vi fik taget billeder hos hende fordi hun skulle bruge en test baby, til at afprøve håndbilleder. Hun er vidst booket op for 2012. Men hun er også fantastisk. Så hvis i overvejer noget så er det nok om at kontakte hende. Men jeg ville helt klart booke og hvis vi skal have en mere vil vi helt klart booke hende. :-D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle fine billeder af en skøn lille babypige!

Tillykke med hende, hun er da dejlig :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik taget billeder hos hende fordi hun skulle bruge en test baby, til at afprøve håndbilleder. Hun er vidst booket op for 2012. Men hun er også fantastisk. Så hvis i overvejer noget så er det nok om at kontakte hende. Men jeg ville helt klart booke og hvis vi skal have en mere vil vi helt klart booke hende. :-D

Guuuud er det jeres datter som er den dejlige model ved Medine? :loveshower har luret meget på dem og hun er bare skøn.

Når jeg lige får et klart resultat så booker jeg en tid med det vuns :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kors bevares, hvor er hun kær! Alt for fede billeder! :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor er hun fin din lille Astrid :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle dejlige billeder :loveshower Stort tillykke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Helle, hvordan går det med lille Astrid!?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Helle, hvordan går det med lille Astrid!?

Jeg skal altså igang herinde. Er jo laaaaaaangt bagefter.

Jamen, det går helt fantastisk. Astrid er en skøn lille pige som har et utroligt rolig væsen. Hun har indtil videre en fantastisk rytme, specielt om natten hvor hun spiser omkring 23-24 tiden, vågner næsten på slaget 3 timer senere spiser igen en times tid og sover så igen 3 timer. Vi ved godt at vi har været utrolig heldige og at dette ikke fortsætter. Men det er skønt her starten hvor vi er ved at lærer hende at kende og selvfølgelig også omvendt. Selvom min mand er selvtændig har han kun været ude i formæt to gange og kun kort. Han kan slet ikke undværre hende.

Vi havde sundhedsplejerske i fredags og da Astrid kom på vægten havde hun taget 260 gram på. Sundhedsplejersken havde ellers lige advaret os at hun sikkert havde tabt sig. Meeeen nej, ikke vores skattepige.

Vi var et smut forbi lægen igår, jeg syntes at hun trak vejret vildt hurtigt og det kunne jeg bare ikke lide. Jeg skulle til lægen alligevel, døjer med hormon svede ture efter fødslen. Åååååååååh, det håber jeg du slipper for. Føj, det er som at have 40 i feber hver eneste nat. Nå, men så fik jeg lægen til at kigge på hende og han sagde at det lød helt fint. Jeg skal love for at man kommer op på dupperne når man får sådan et lille menneske. Men det er fantastisk. Jeg laver ikke andet end at kysse hendes dejlige lille ansigt. Hvis hun kunne sige noget ville det være. NU STOPPER DU MOR. Step away from the face.

Så lille Astrid har det fantastisk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det bare dejligt at høre at det går så godt med hende! :)

Hvor er det skønt hun sover godt og i har masser af tid til at nyde hende - både dig og din mand :loveshower

Det er da selvfølgelig lidt træls med de svedeture du har. Det har jeg aldrig hørt om før. Håber da du slipper af med det snarest, men mon ikke??

Ja, jeg tror dig når du siger man er på dupperne. Hvis jeg bliver værre end jeg er med hunden eller hestene (hvilket jeg nok gør) så får jeg godt nok "travlt" de næste mange år!! :help :lol Men altså det er jo det kære modergen, og det er jo bare så smukt!

Husk lige at knipse et par billeder af den lille dame :) Jeg elsker at blive skruk! Hehe.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helle, hvordan går det med Astrid!? Nu blev jeg helt nysgerrig!! :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER