Oprettet December 13, 2010 Et meget sjældent syn :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Ha ha ha ha ha NICE :-) Nu ligger jeg ikke længere, som den mest aktive bruger herinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Haha Søde Gitte der er andre end dig der ikek har andet at lave end at være på BK :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Get a life!!!!!!!! :haha ;) Heeeeeeeeeey Snowie du har også vundet chokolade... Nice... Men pas på hvis det kommer fra marting ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Heeeeeeeeeey Snowie du har også vundet chokolade... Nice... Men pas på hvis det kommer fra marting ;) Jeg spiser KUN uåbnede ting i original emballage! :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Jeg spiser KUN uåbnede ting i original emballage! :yiepie Nu ved man jo ikke om martin "selv" pakker tingene ind derhjemme men al den chokolade de langer ud ;) :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Nu ved man jo ikke om martin "selv" pakker tingene ind derhjemme men al den chokolade de langer ud ;) :haha Tak Trine TAK for din fine indsats for at gøre indtagelsen af chokoladen til en dejlig oplevelse for mig :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Get a life!!!!!!!! :haha ;) Heeeeeeeeeey Snowie du har også vundet chokolade... Nice... Men pas på hvis det kommer fra marting ;) Måms :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Tak Trine TAK for din fine indsats for at gøre indtagelsen af chokoladen til en dejlig oplevelse for mig :lol Any time... Se nu slipper du får at spise det ulækre usunde stads og kan give det videre til nogen der sikker meget mere har brug for det.... Skal jeg sende dig min adresse :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Tør du? Jow da... har en svigermor der kan få den ;) :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Jow da... har en svigermor der kan få den ;) :lol :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Gitte er du Okay :kram2 :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Gitte er du Okay :kram2 :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Gitte er du Okay :kram2 :lol :haha :haha :haha :sc Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Gitte er du Okay :kram2 :lol shyyyy Gitte har travlt :8: :seng :haha Gitte kom tilbage :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Hun er vist hos farmor i dag. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Hun er vist hos farmor i dag. :kram Det er også meget vigtigere end at sidder her hos os :) Håber din farmor klare den søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Ja tænker på Gitte og hendes farmor... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites