Winky

Maven føles tung

3 indlæg i dette emne

Jeg synes ikke, jeg mærker de store gener til graviditen lige pt. hvilket er dejligt :loveshower

Men indimellem føles maven som om, jeg bærer rundt på en baby, der er lavet af sten <_< Altså den føles helt vild tung.

Er det fordi hun ligger forrest i maven på det tidspunkt, så tyngdepunktet ligger anderledes og hun derfor tynger maven mere nedad, eller hvad skyldes det?

Jeg har haft det sådan det meste af i dag, så det er ikke kun et øjeblik, det drejer sig om, men flere timer i træk.

Del dette indlæg

Jeg kan godt få det sådan i forbindelse med plukveer. Men de går jo hurtigt over, og så er maven ikke tung igen. Tror ikke det gør den store forskel, hvordan hun ligger. Hun er ikke så stor endnu, og din mave er formegentligt heller ikke så langt "ude" endnu - nu har jeg dog ikke set billeder, så jeg ved det rent faktisk ikke - at det bør gøre en forskel. Tænker også, at hvis vores tyngdepunkt kunne ændre sig, som vores babyer lå, ville vores balancepunkt jo også gøre det, og så har man et problem, hvis ens baby ligger og kejter rundt derinde, som de jo nogle gange gør :)

Når du skriver, at det føles som som du har en baby af sten, er det så fordi hun føles tung, eller fordi maven bliver hård?

Hvis det er maven, der bliver hård, så er det nok plukveer, og hvis du har dem flere timer i træk, bør du nok sætte dig ned og slappe af en gang i mellem :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har sikkert ret i det med tyngdepunktet - det er bare sådan det føles. Jeg tror også maven er hård, men er ikke sikker, det er mere fordi maven føles meget tungere rent vægtmæssigt end den gør normalt, hvor jeg ikke føler mig generet af den :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER