Oprettet June 1, 2012 Så skriver vi den 1. juni :loveshower :loveshower :loveshower måneden hvor vi skal byde en masse skønne juni-bebsere velkommen til verden :) synes, at det er lidt surrealistisk at være nået her til :huh :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2012 Velkommen til jeres termins-måned... håber i får nogle gode fødsler :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2012 Ja det er helt vildt at tænke på at de næste 4 uger kommer der en masse skønne og lækre juni babyer.... - :stork altså udover dem der allerede er kommet :rolleyes Synes da godt nok også snart at April termin skal flyttes, så vi kan komme længere op :kuller Selvom jeg glæder mig HELT vildt til at se lillepigen er det også ok at hun bliver derinde 1 - 2 uger endnu... Men der er da begyndt at komme bud fra familie og venner om hvornår det bliver - har I andre og det? :glad Berit :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2012 Det er slet ikke til at fatte... Men glæder mig overmeget til at bebse! Har købt mig fattig i babygear og barselsting og og sager og er næsten helt og aldeles klar :-) I aften kører vi i IKEA og køber tremmeseng og billedrammer til at hænge henover babyhjørnet. Samt lidt ekstra stofbleer. Alle siger, at tyve er aldeles for lidt. :gravid Og så gælder det ellers om at nyde den allersidste ventetid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2012 Ihhh, ja, nu er det altsaa det taetteste, vi kan komme som faelles milepael herinde i vores terminsgruppe I den forbindelse takker jeg alle vores engle for de gode foedsler, vi maa faa, og for de soede, fine, sunde og raske juni 2012-babyer, der kommer til verden. Taaaaaaak Velkommen til jeres termins-måned... håber i får nogle gode fødsler :loveshower Tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2012 :balloon Håber jeg får en juni baby - gerne en med fødselsdag den sidste uge i juni.. Så er kæresten student, og jeg behøver ikke vente til efter termin :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2012 Jeg er spaendt paa, hvor mange der foeder omkring den 4. juni og den 18. juni, hvor maanen laver sine skift Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2012 Det er så vildt at vi er nået til vores termins måned! :D UHA! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2012 Jeg blev sat igang imorges og der sker bare ingenting:( Hun har det for godt derinde. Jeg håber at der sker mere imorgen så jeg kan se min lille prinsessse! Vestøv til os alle:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2012 Jeg blev sat igang imorges og der sker bare ingenting:( Hun har det for godt derinde. Jeg håber at der sker mere imorgen så jeg kan se min lille prinsessse! Vestøv til os alle:) Sender en masse vestøv afsted, så din lille prinsesse snart kan komme ud :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites