Oprettet December 13, 2010 To drenge står og snakker om Julemanden og Djævelen - Tror du på det der med ham Djævelen? - Nej, egentlig ikke, det er garanteret ligesom med ham julemanden, det er sikkert bare ens egen far 2 blondiner var i skoven for at lede efter et juletræ. Efter et par timer, hvor de havde frosset godt og grundigt, siger den ene: - Nu gider jeg fanneme ikke mere, jeg tager sgu' det næste træ uanset om det er pyntet eller ej !! Julestresset? Mig???! Overhovedet ikke. Flæskestegen er pyntet og sat på fod, ungerne er ridset og sat i ovnen, gaverne er lagt i seng og træet er i fryseren, har bagt svigermødre hele dagen, som nu er afkølet og fylder 5 dåser. Så nu kan påsken bare komme an. Jeg er altid klar inden pinse. GOD JUL! Kære Julemand. Jeg har været en sød pige i år, det lover jeg. Så jeg ønsker mig en fed bankkonto og en slank krop. -Ikke omvendt, som du troede sidste jul... På forhånd tak. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 :haha :haha NU ER DET GÅET OP FOR MIG HVEM DU ER MARTINADRILLENISSE!!!! :balloon :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 :haha :haha :haha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 :haha :haha NU ER DET GÅET OP FOR MIG HVEM DU ER MARTINADRILLENISSE!!!! :balloon :balloon :balloon Really??? :numse :jul12: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Really??? :numse :jul12: :P :P :P :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Super indlæg jeg har også en fornemmelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 :haha :haha NU ER DET GÅET OP FOR MIG HVEM DU ER MARTINADRILLENISSE!!!! :balloon :balloon :balloon jeg ved godt, hvem nissen er, men siger ikke noget.... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Kære Julemand. Jeg har været en sød pige i år, det lover jeg. Så jeg ønsker mig en fed bankkonto og en slank krop. -Ikke omvendt, som du troede sidste jul... På forhånd tak. :haha: :haha: :haha: Den er straks kopieret til facebook :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 jeg ved godt, hvem nissen er, men siger ikke noget.... :D jeg ved det også godt men siger heller ikke noget :jul4: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 jeg ved det også godt men siger heller ikke noget :jul4: ha ha ha ha Ki, og det tror vi så på, at du gør.... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 :haha: :haha: :haha: Den er straks kopieret til facebook :lolhit Det er den også her :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 jeg ved det også godt men siger heller ikke noget :jul4: Jeg ved det slet ikke, men jeg sige heller ikk noget :jul3: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Hvor er den bare fed den sidste.. jeg har også kopieret direkte til face :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites