Besvaret December 13, 2010 ov jeg har endnu et mål, jeg vil gerne nå 1700 beskeder herinde inden jeg går i seng Det vil jo ikke tage mange minutter for dig at nå det :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Du er sgu tosset :loveshower på den fede måde Kom så med nogle af dine sjove indlæg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 ov jeg har endnu et mål, jeg vil gerne nå 1700 beskeder herinde inden jeg går i seng Arrrr Gitte- skulle det ligne en udfordring?? :lol :lol :kiss :kiss :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Det vil jo ikke tage mange minutter for dig at nå det :P Det er da klaret på knap 20 minutter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Det er da klaret på knap 20 minutter Ja det ville jeg også skyde på :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Vi kan jo SLEEEEEEET ikke undvære dig sødeste Gitte :biglove :lol tak søde, sender en masse mæzzzz´er til dig... Det vil jo ikke tage mange minutter for dig at nå det :P ha ha ha jo for har endelig fattet, hvordan man mulit quoter, så skriver ikke så mange beskeder mere, så jeg kan svare jer alle i en besked.... Arrrr Gitte- skulle det ligne en udfordring?? :lol :lol :kiss :kiss :kiss jaaaa en stor udfordring for mig, som næsten aldrig har noget at sige :kiss :kiss :kiss Ja det ville jeg også skyde på :D Så i to, så hurtig snakkende er jeg altså heller ikke. Men en af grundene til, at jeg har skrevet så mange beskeder, er jo, at i galleriet, gik jeg i gang med at kommentere nogle af alle de skønnne børnebilleder, som er. Og så synes jeg ikke, jeg kunne være bekendt ikke at kommentere alles billeder. Så kommer man hurtigt op på mange beskeder... Og skal være noget opfindsom, hvis man ikke skal skrive en standart besked Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 nu manhgler jeg kun 39 beskeder, for at nå målet med 1700 besvarelser,,, mon jeg når det i aften, hvis jeg skal tideligt i seng? hmmm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 nu manhgler jeg kun 39 beskeder, for at nå målet med 1700 besvarelser,,, mon jeg når det i aften, hvis jeg skal tideligt i seng? hmmm du er jo godt på vej ik så keep on going Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 nu manhgler jeg kun 39 beskeder, for at nå målet med 1700 besvarelser,,, mon jeg når det i aften, hvis jeg skal tideligt i seng? hmmm :glad :glad :glad Kom så Gitte Kom så Gitte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Sidst jeg kiggede så mangler vi kun de 185 besvarelser så er vi over de 20.000 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Tillykke med de 100 :D Takker mange gange Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 :glad :glad :glad Kom så Gitte Kom så Gitte :) Kom så vi hepper dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Takker mange gange ja tillykke med de 100 beskeder, så må dit næste mål vel være, at ramme de 200 :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 ja tillykke med de 100 beskeder, så må dit næste mål vel være, at ramme de 200 :-) Det er jo jul så springer direkte på de 300 :-)))))))))))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Det er jo jul så springer direkte på de 300 :-)))))))))))))) ja man har vel ikke ben i næsen for ingenting :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Det er jo jul så springer direkte på de 300 :-)))))))))))))) Og vi skal nok heppe :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 ja man har vel ikke ben i næsen for ingenting :loveshower Nej vel, men nu stopper jeg for i aften og går i seng med min mand Og ser det sidste håndbold Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Og vi skal nok heppe :glad Dejligt at man altid kan regne med dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Hey jeg er da snart oppe på de 1000 ;), Nå dem tager jeg i morgen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Nej vel, men nu stopper jeg for i aften og går i seng med min mand Troede du lå i sengen og hyggede med din computer??? :P :D :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Hey jeg er da snart oppe på de 1000 ;), Nå dem tager jeg i morgen :D Neeeeeeeej Dorthe, du bliver her...... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 nu mangler jeg bare 25 beskeder... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Neeeeeeeej Dorthe, du bliver her...... Beklager med smuttede altså i seng og så fjernsyn sammen med manden :) 29 besvarelser, så er jeg på 1000 :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites