Oprettet December 13, 2010 besvarelser i aften for vi skal da over de 20.000 besvarelser ik:-))) Hvad er din plan Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Min plan er at gå tidligt i seng :D Men go' fornøjelse ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 God plan men tror ikke jeg blir hængende så længe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 besvarelser i aften for vi skal da over de 20.000 besvarelser ik:-))) Hvad er din plan Det er jeg sikker på du nok skal klare :D Min plan er at gå tidligt i seng :D Men go' fornøjelse ^_^ Sej plan. Den har jeg også tit, men tit går planen i vasken her :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Go for it :D Super er du med? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Min plan er at gå tidligt i seng :D Men go' fornøjelse ^_^ Takker mange gange, jeg er gået i seng men ligger med computeren og hygger, ej det lød forkert hmmmmm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 min plan er at huske og gå tidligt i seng i aften... Om det lykkes, det ved jeg ikke.... Men synes da også klart, at vi snart skal komme op på de 20000 besvarelser herinde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 God plan men tror ikke jeg blir hængende så længe Altså jeg skrev at planen var at jeg skulle over de 100 besvarelser så det hjælper jo lidt på de 20.000 ik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 8 beskeder mere, så er du der :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Takker mange gange, jeg er gået i seng men ligger med computeren og hygger, ej det lød forkert hmmmmm :lolhit :lolhit :lolhit No comments :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 min plan er at huske og gå tidligt i seng i aften... Om det lykkes, det ved jeg ikke.... Men synes da også klart, at vi snart skal komme op på de 20000 besvarelser herinde... Tror vi har skrevet om den i en anden tråd omkring at computeren ikke vil lukke når det er mest fornuftigt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 min plan er at huske og gå tidligt i seng i aften... Om det lykkes, det ved jeg ikke.... Men synes da også klart, at vi snart skal komme op på de 20000 besvarelser herinde... Øhhh Gitte, hvad er tidligt??? :D :D :D Altså der er brug for dig, hvis vi skal nå det i aften :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 8 beskeder mere, så er du der :) Blinkende øre det køre (citat Mickeys Clubhouse, så kan man se hvad jeg ser i tv) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 :lolhit :lolhit :lolhit No comments :lolhit :lolhit :lolhit Super nogle ting skal bare ikke kommenteres :-)))))))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Øhhh Gitte, hvad er tidligt??? :D :D :D Altså der er brug for dig, hvis vi skal nå det i aften :D Helt klart for hvis der er nogle som kan komme med sjove tråde er det jo Gitte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Blinkende øre det køre (citat Mickeys Clubhouse, så kan man se hvad jeg ser i tv) Det samme ser vi herhjemme, skiftevis med DORA ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Åhhhhhhhh hun er bare så irreterende, ej sorry men kan bare ikke tage hende (man kan vel ikke være irreteret på en tegnfilmsfigur kan man) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Åhhhhhhhh hun er bare så irreterende, ej sorry men kan bare ikke tage hende (man kan vel ikke være irreteret på en tegnfilmsfigur kan man) Jo det kan man, ret så meget end da ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Altså jeg skrev at planen var at jeg skulle over de 100 besvarelser så det hjælper jo lidt på de 20.000 ik Haha misforstod troede du skulle nå at skrive 100 i dag :P det andet er jo lige ved at være Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Tror vi har skrevet om den i en anden tråd omkring at computeren ikke vil lukke når det er mest fornuftigt Øhhh Gitte, hvad er tidligt??? :D :D :D Altså der er brug for dig, hvis vi skal nå det i aften :D Helt klart for hvis der er nogle som kan komme med sjove tråde er det jo Gitte kan kun sige ingen kommentar... Forstår ikke, hvorfor i bliver ved med at køre i, at jeg snakker meget... Bare vent til i møder mig d. 19. hvis i kommer med ud til morpige :lol :lol :lol :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Jo det kan man, ret så meget end da ;) Super så er jeg klar i bolden igen :-))))))))))))9 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 :balloons :balloons :balloons :balloons Så nede jeg de 100 og min plan er fuldført super tak for hjælpen piger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 ov jeg har endnu et mål, jeg vil gerne nå 1700 beskeder herinde inden jeg går i seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 kan kun sige ingen kommentar... Forstår ikke, hvorfor i bliver ved med at køre i, at jeg snakker meget... Bare vent til i møder mig d. 19. hvis i kommer med ud til morpige :lol :lol :lol :lol :lol :lol Vi kan jo SLEEEEEEET ikke undvære dig sødeste Gitte :biglove :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites