Nitzen1987

Så er det meget snart vores terminsmåned :-o

6 indlæg i dette emne

Om to dage siger kaldenderen JUNI 2012 den måned vi har ventet på, siden vi stod med de II tilbage i september/oktober 2011 :glad vores termins måned :glad :loveshower de første fra vores terminsgruppe har allerede fået deres små bebser ud :stork og i løbet af 1-1½ måned skulle resten af os også gerne have fået vores små bebsere ud :stork

Del dette indlæg

Jubiiiii :loveshower Jeg er både skræmt og vildt spændt! Er du begyndt at mærke noget? Jeg skal jo sættes igang fredag morgen og synes at det er en mærkelig følelse! Jeg glæder mig dog sindssygt til at møde vores datter for første gang :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh det er SÅ VILDT.. :7himmel Dog regner jeg med en juli baby - men det er så vildt at kunne sige man har termin "i denne måned"!! :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiiiii :loveshower Jeg er både skræmt og vildt spændt! Er du begyndt at mærke noget? Jeg skal jo sættes igang fredag morgen og synes at det er en mærkelig følelse! Jeg glæder mig dog sindssygt til at møde vores datter for første gang :biglove

Ikke andet end plukkeveer og en tyngende fornemmelse i underlivet... så jeg venter bare :) men tror nu heller ikke, at jeg føder før end efter terminsdatoen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yep i morgen sker det... Spændende hvornår den første juni bebs kommer til verden:-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tooooooooooomorrow, tomorrow whistling.gif

Det er saa spaendende og var da ogsaa lige inde for at tjekke den foedegang ud igaar, saa nu er vi vist ved at vaere der rent mentalt rolleyes.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER