Myliona

Surt opstød, over folk der har alle de kloge ord..

30 indlæg i dette emne

Haha, ja, vi får den omvendt, fordi vi ikke kender kønnet.

"Ved i hvad det bliver?"

"Nej, det er en overraskelse"

"Ej, hvorfor? Man kan altså godt få sådan nogle scanninger, hvor de kan se det bla. bla. bla"

:klap :klap :klap :klap

det er også super belastende..

Vi får også tit en "Ej, er det ikke kedeligt at kende kønnet?".. Øh.. Kedeligt??! :unsure

Del dette indlæg

Eller den der "ved i hvad det er/ bliver" - jeg håber sgu det er et barn. Ej, det er bare så dumt et spørgsmål, så spørg dog om kønnet. Nogle gange har jeg bare lyst til at være på tværs og sige "jeg tror det bliver en fodboldspiller, men manden synes mere den ligner en pædagog" - amen altså :bask Okay, det er måske småting, men der er bare ALTID det første folk spørger om, så det kan virkelig irritere mig at få det spørgsmål hele tiden.

Og nogle folk har bare INGEN humor, når man prøver med "Jeg tror sgu det bliver en hest... Eller en abe" :rolleyes (Så står de der og er dybt forfærdede og "Eeeeeeeeeeeej, det kan du da ikke SIGE om en uskyldig lille baby!" :rolleyes )

Jeg er ikke engang gravid, men har også fået den der "det kan i jo ikke planlægge" da vi sagde vi gerne ville give nyheden i julegave (dvs at man ikke kunne se det på mig, men at vi havde fået scanningsbillede) Nej selvfølgelig kan vi ikke planlægge det, men man kan da HÅBE og forsøge i perioden inden HVIS det nu skulle kunne lade sig gøre!!!Har også fået den der "det bringer uheld at købe babyting før man er gravid" jamen det er altså NU vi har lidt penge i overskud til det! og når baby først er på vej er der jo 1000 ting man skal købe og så er det altså et spørgsmål om vi skal vente med at købe ting og så leve af pasta med ketchup til den tid (hvilket nok ikke er sundt for den lille spire) eller købe nu og gemme det til den tid.Købte vugge i går hvortil min mor sagde - jamen du kan jo ikke engang være sikker på der kommer en.Er vi nu fuldstændig ufrugtbare?! jamen tak for L*rt. selvfølgelig kommer der en bebs på et tidpunkt - på en eller anden måde - om jeg så skal stjæle en :lolhit

Jeg vil bare lige sige, at jeg købte ventetøj inden jeg blev gravid, og jeg blev gravid meget hurtigt bagefter. Jeg tror sgu det kan bringe held ;) Og jeg havde det ligesom dig: Det kan da godt være, at det ikke bliver nemt at få et barn, men vi skal sgu have et på en eller anden måde, så hvorfor ikke købe nu?

Ja..Og samtalen lyder altid..X: Ved I hvad det bliver?Mig: Ja, det er en pige..X: Nå ja, det ved man jo aldrig.. De kan jo tage fejl.Hvis du alligevel har den opfattelse, fætter guf - hvorfor spørger du så? Du mener jo alligevel at svaret altid er NEJ ingen kan vide det, da de jo kan tage fejl!.. :blabla

Åh ja, dén kender jeg også! Får også "Jamen har I set tissemanden?" :rolleyes (Nej smarte... Vi kunne se det på fødderne :rolleyes )

Haha, ja, vi får den omvendt, fordi vi ikke kender kønnet. "Ved i hvad det bliver?""Nej, det er en overraskelse""Ej, hvorfor? Man kan altså godt få sådan nogle scanninger, hvor de kan se det bla. bla. bla" :klap :klap :klap :klap

Haha, ja for I vidste jo slet ikke at man kunne få scanninger, vel? Det er jo DERFOR at I ikke ved kønnet. I vidste simpelthen ikke, at det kunne lade sig gøre. Enormt pænt af folk at gøre opmærksom på det :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil bare lige sige, at jeg købte ventetøj inden jeg blev gravid, og jeg blev gravid meget hurtigt bagefter. Jeg tror sgu det kan bringe held ;) Og jeg havde det ligesom dig: Det kan da godt være, at det ikke bliver nemt at få et barn, men vi skal sgu have et på en eller anden måde, så hvorfor ikke købe nu?

Og da min mand i går spurgte om vores nyerhvervede vugge kunne pakkes sammen, svarede jeg "nej ikke før der har ligget mindst en baby i den" han kiggede lidt skævt på mig og sagde "kun en? nej 2!"

Vi vil slet slet ikke tænke på at det måske er svært at få, fordi vi ønsker os det så brændende så selvfølgelig kan det det. Vi tager ikke sorgerne på forskud!

Hvis vi (hvad vi selvfølgelig ikke gør :whistling ) kommer til at stå i situationen må vi jo tage den derfra!

Må indrømme at jeg også godt kan finde på at komme med den der "hvad bliver det?" med henvisning til kønnet, men jeg griner da med hvis folk svarer "en hundehvalp", "en abe" osv. og selvfølgelig skal barnet da bare være sund og rask.

Del dette indlæg

Annonce ♥

okay, det er måske ikke lige kloge ord, men dumme kommentarer..

Vores underboer er et halv-ældre ægtepar, som begge er mentalt handicappede. Hun har haft en hjerneblødning, og han er bare... I mangel på bedre ord: Gammeldags dum.

jeg er SÅ træt af at høre på hans kommentarer. Hver gang han ser, at jeg er ude med hunden, eller kommer hjem, skal han liiiige være sjov. Om det så er at lave kæmpe store øjne af min mave og sige "hold da kæft, hvor er du stor" og så efterfuldt af nogle tegneserieagtige lyde, eller om det er at græde højlydt som en baby, når han kan se jeg går forbi på gaden. Gud hvor er det belastende!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og da min mand i går spurgte om vores nyerhvervede vugge kunne pakkes sammen, svarede jeg "nej ikke før der har ligget mindst en baby i den" han kiggede lidt skævt på mig og sagde "kun en? nej 2!"

Vi vil slet slet ikke tænke på at det måske er svært at få, fordi vi ønsker os det så brændende så selvfølgelig kan det det. Vi tager ikke sorgerne på forskud!

Hvis vi (hvad vi selvfølgelig ikke gør :whistling ) kommer til at stå i situationen må vi jo tage den derfra!

Må indrømme at jeg også godt kan finde på at komme med den der "hvad bliver det?" med henvisning til kønnet , men jeg griner da med hvis folk svarer "en hundehvalp", "en abe" osv. og selvfølgelig skal barnet da bare være sund og rask.

:ditto Men jeg kan godt selv høre, at det lyder lidt spøjst, og prøver at huske at spørge "Ved I om det bliver en pige eller en dreng?" istedet :P

okay, det er måske ikke lige kloge ord, men dumme kommentarer..

Vores underboer er et halv-ældre ægtepar, som begge er mentalt handicappede. Hun har haft en hjerneblødning, og han er bare... I mangel på bedre ord: Gammeldags dum.

jeg er SÅ træt af at høre på hans kommentarer. Hver gang han ser, at jeg er ude med hunden, eller kommer hjem, skal han liiiige være sjov. Om det så er at lave kæmpe store øjne af min mave og sige "hold da kæft, hvor er du stor" og så efterfuldt af nogle tegneserieagtige lyde, eller om det er at græde højlydt som en baby, når han kan se jeg går forbi på gaden. Gud hvor er det belastende!

Ej okay, det er da også mere end sædvanligt belastende :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER