Guest

hvem kender du - ny omgang

21 indlæg i dette emne

Her ca 1 månede efter, at vi legede legen sidst, synes jeg lige, at vi skal prøve en gang til og se om et har ændret sig. Om man nu kender nogle af dem, som man ikke kendte sidste gang...

Her er legen:

Alle der skriver et indlæg får svar.

Man skriver om alle der har besvaret tråden. Man går ind og redigerer sin egen besvarelse, når man har tid og man kan se nye har besvaret tråden.

Nye besvarer tråd ved at skrive om de der allerede har skrevet i tråden.

Spilleregler:

1. Alle indlæg redigeres efter de 48 timer

2. Et og KUN 1 indlæg pr medlem. Dette redigeres løbende.

3. Alle skriver om alle.

4. Man må dog godt kommentere, hvis nogle har svaret noget helt ved siden af.

Jeg laver lige et eksempel:

Vi siger lige at Miss-mathilde har skrevet herinde, hvortil jeg så skal skrive, hvad jeg kender til omkring hende:

Miss-Mathilde: har fulgt dig på søsterBK, og mødt dig, du er en åben og udadvendt kvinde, som er super kreativ, og har din egen tråd herinde under ønsker at blive gravid, hvor man kan følge jeres vej mod et barn

(håber det er okay, at jeg bruger dig som eksempel)

Lillemig: randersborger, som er uddannet sosu-hjælper og blev færdig i feb.

Mor til 3 dejlige unger, og kommer måske med ud til morpige d. 19.

Aoife – har 2 skønne børn med specielle navne Anine & Finbar

Morpige – UNGE Pernill mor til Alexander fra 2006 – og har kæmpet en kamp for flere børn, det er noget med, at du ikke kan holde på fosteret, Skal læse pædagogik fra februar 2011. Bor i Hasselager – og har SNART fødselsdag 

AngelJuul – Har 2 smukke børn, et af hvert køn. Bor i København. Skriver de sødeste og støttende kommentare til mig i min babytråd

MissingLink – super smuk kvinde især ud fra avatarbilledeter mor til datteren Isabella, som var en noget hård graviditet, og skal vist ikke være gravid igen. Skriver nogle meget opløftende og støttende beskeder til mig

Beem – Camilla den skønne – med charmørene Emil & Bertram. Og Emil – har kæmpet sine kampe, MEN han er for sej, og har allerede stjålet mit hjerte! Camilla Har lige startet kampen mod kiloene – MEN jeg syntes nu hun er utrolig smuk!!

Dorthe – bor i ”var det” - Varde Mor til Tobias og Annika. Er uddannet maler, men arbejder nu som dagplejemor. Har et SMUKT billede af sig selv som avatar..

Sandie – Smuk kvinde – mor til den skønneste datter – bor i Holbæk – kan bare noget med kager – og samtidig er hun tæske sej til det der med at smide kiloene..

Micro – Bor i Frankrig kunne jeg læse mig til – har 2 drenge og 1 pige. også bruger af BX

Miss_matilde- min skønne stinnamus (jeg har allerede fået ejerfornemmelse på hende), som jeg har mødt i Kolding. Gift med sin Henrik, som hun har været sammen med i 8 år. Kæmper en kamp for en graviditet, og 2011 er jeres år. Hun har en del uddannelser bag sig, men er bare herre sej til at fotografere:-)

Troldemor- også kendt sonm tr-OLDEMOR, venter en dreng, og bor i Borris :-) ligesom ham der booking- dav dav. Har en hund, som er ludræd for fyrværkeri. Er til mænd med langt hår især ham på hendes profilbillede (kan ikke huske, hvad han hedder)

Del dette indlæg

Vanni :

En super sød person- som er ved at blive godkendt til adoption - vil gerne adoptere fra Indien :loveshower

Du bor i Thorsø, og er ved at uddanne dig til Sosu-assistent :)

I har en meget lækker Vanni-dreng hund :loveshower:

Ved ikke om det er sådan her du mente? :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vanni: bor i Thorsø, med mand og hund. Er i gang med at blive godkent til adoption.

LilleMig: har to drenge og en pige, alle med lide anderledes navne. Bor i Randers

Morpige: Holder julehygge på søndag, har en dreng på 4.

AngelJuul: Har to børn, andet ved jeg ikke om dig.

MissingLing: Har Isabella fra o5o7o9, og vandt 500 her på BK

Beem: Har et par drenge, en med briller.

Dorthe: er/har været maler. Har en dreng og en pige.

Sandie: Har en pige på 13 mdr.

Micro: Hjemmegående mor til 3 børn

Miss_Mathilde: Mødte dig på Bryllupskalr i for en del år siden. Og så er vi venner på FB

Troldemor: venter barn til marts, dreng mener jeg.

Min mad er fra Irland, og det er også der navnet Finbarr stammer fra, Anine er et dansk navn, opkaldt efter min farmor. Jeg er dansk, men har været au-pair i Norge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vanni: bor i Thorsø, med mand og hund. Er i gang med at blive godkendt til adoption. Og meget glad, varm og sjov

LilleMig: har to drenge og en pige, alle med lide anderledes navne. Bor i Randers, er rigtig varm og omsorgsfuld

Aoife: har jeg fulgtes med et par gange på det gamle BK, i vil gerne være gravid. Indtil det pludselig lykkedes for dig, tillykke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vanni : Sød og sjov,, er godkendt i fase 1 til adoption, skal på kurser til januar, omkring 24 dage til ca.Har valgt landet Indien som afgiver land. Har en skøn hund Vanni og er lykkeligt gift. Går på sosu uddannelse.

LilleMig : 3 børn, 2 drenge og en pige, skønne amerikansk klingende navne, fra Randers.

Aoife : Det er dig med Finbarr, så skønt navn og så Anine, har en veninde hvis lillesøster hedde Nanine, så kan altid huske det på den måde. Men eller ved je desværre ikke så meget om dig.

Morpige : Har skønne Alexander fra 06 - vidst nok fra okt. har desværre MBL mangel og mister fostre tidligt, men opgiver aldrig håbet (du er SÅ sej) til feb. ´11 påbegyndes pædagogstudiet.

MissingLink : med den skønne Ninja prinsesse Isabella fra 09 og i har lige været forbi sygehuset for at få taget blodprøver, som Isabella tog med stiv arm, håber de hitter ud af hvorfor hun så tit er syg.

Beem : Har 2 skønne prinser Emil og Bertram, Emil er blevet sondefri og har lært TTT Bertram, jeg har først herinde lært mere om dig og dine skønne drenge.

Dorthe : Ved desværre ikke så meget, andet end at du pt er fast food

Sandie : Du er igang med at tabe dig, skriver søde beskeder og har en Nadja

Micro : Din avatar med katten, bre så nuser, ellers ved jeg ikke så meget.

Miss_Matilde : Lagde for alvor mærke til dig, da du blev nammenam brun og lækker :lolhit, men ved desværre ikke så meget om dig.

Troldemor : Med avatar af en mand, som jeg troede var en kvinde og dig selv - sorry :kram2 du er gravid og har tæt på 100 dage tilbage, til du venter ankomsten af jeres førstefødte som er en dreng. Du er fan af ham du har som avatar og din mand ligner ham SÅ utroligt meget, du skriver så levende med empati.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vanni : Læser til SSA, er gift med H og sammen har de Vanni-drengen :D Og så er de igang med et super-spændende adoptions projekt.

LilleMig: Har 3 børm, med nogle fantastisk navne :loveshower Ved at jeg ved mere om dig, men lige nu står den bare stille ;)

Aofie: Mener du er gift med en bum-bum.... irer måske?? Har 2 skønne unger, og har slæbt manden med til DK :D

Morpige: Gift med T og har Alexander på 4 år. Vil gerne have et barn mere, hvilket desværre er meget svært :( Morpige holder BK-tøse-jule-halløj på lørdag, og jeg er ked af jeg ikke kan komme.

AngelJuul: Du har 2 dejlige børn, hvoraf den ene er født for tidligt. Du er vild med Twilight og bor vist i København :)

Beem: Har dejlige Emil og skønne Bertram (mener jeg lillebror hedder) Altid klar med at par søde ord på vejen :) Følger med i Emils historie og har kigget på jeres hjemmeside :)

Dorthe: Har 2 børn. Du er vist dagplejemor og så har du sådan et fint avatar-billede :)

Sandie:Har skønne Nadja fra 09, og har nogle supergode familiebilleder. Laver fine kager og skriver søde ord :)

Micro: Du bor i Frankring, og jeg kan huske dig fra et andet forum. Du har vist 2 drenge og en pige, og så er du træt af manglende julekort.

Miss_Matilde: Sød, smuk og dejlig pige. Gift med Henrik og kæmper for at få ønskebarnet. Super god til foto og grafik. Altid klar med nogle søde og dejlige bemærkninger og opmuntrende ord :kiss

Troldemor: BK´s rockstar(mama to be) Har fundet sin rockstar og venter en lille dreng. Du virker super sød og "lige ud af posen"-agtig. Er vild med din nye graviditetstråd :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vanni : Bk helt store skribent, altid klar med trøstende ord. Er igang med godkendelse til adoption- barnet vil i gerne have fra Indien.

Lillemig : Mor til 3 fra Randers, syntes du er så god til at kommentere på andres tråde, elsker dine børns lidt anderledes navne.

Aoife : Mor til to, men eller ved jeg desværre ikke så meget men mon ik det kommer ;)

Morpige : Har skønne Alexander, har desværre mange spontane aborter bag dig :( Men du virket altid som en person der er ved godt mod og har humøret med dig og så har du lige haft fødselsdag ;)

AngelJuul : Mor til to og bor i København, der må komme mere senere ;)

MissingLink : Mor til en smuk pige, Isabella der desværre er syg ofte og lang tid, nu skal de kloge hoveder finde ud af hvorfor.

Dorthe : Mor til to, gift og så du uddannet maler men er startet som DP pga dine fingre ikke kan tåle det andet fag

Sandie : På vej godt ned i vægt og er skide sej til det der motion, bor i Holbæk og har en datter

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vanni : Har en hund der hedder Vanni, derfor dit brugernavn. Er ved at blive godkendt til adoption - skal i gang med 2 fase efter nytåret. Har valgt Indien som lande valg. Er ved at uddanne dig til SOSA. Bor i Thorsø.

LilleMig : Har 2 drenge og en pige, har vist mange dyr hjemme. Har børn med anderledes navne :) Bor i Randers.

Aoife : Du er uddannet maler, som mig selv, mener du kommer fra Norge(?)

Morpige : Har en dreng fra 2006. Har desværre svært ved at holde på fostre når du er gravid :( skal i gang med pædaogstudiet efter nytår. Bor i Århus syd.

AngelJuul: Vender lige tilbage der, knolden står stille lige nu ;)

MissingLink: Har en datter som var meget dygtig da hun skulle have taget blodprøver,

Beem: Har to dejlige drenge, hvor Emil desværre har haft en svær start på livet. Bor på sjælland.

Sandie: Du har en smiley opkaldt efter dig :sandie

Micro: Bor i frankrig, er gift og har 2 drenge og en pige.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vanni : brugernavn efter hunden, skriver MEGET. Igang med adoption, næsten valgt landet, Indien

LilleMig: Har det sjoveste familiebilled, spiser flæskesteg med kanonJon, 3 børn og gift/kæreste med radiovært

Aofie: billed af en sort sjovt tegnefigur.. flote specielle navne til sine børn

Morpige: Pernille der er mor til Alexander på, mange aborter bag sig, men holdet humøret højt med en utrolig udstråling

AngelJuul: ved egentlig du er enorm sød til at skrive, men har ærligt ikke så mange facts på dig..

Misinglink Har en utrolig smuk pige, der desværre tit er syg som sin mor, håber det snart opklares så i bege kan få det godt

Beem: Mor til 2 skønne børn, hvor til emil i har været igennem mange hårde måneder. er lige begyndt på livsstilomlægning og det lykkedes for dig selvom dit profilbilled viser du intet behøver at tabe dig

Dorthe: Har 2 børn, er dagplejemor og så fryser dine fingre når du har døren åben når ungerne sover til middag :)

Micro Er en lille missekat :)

Miss_matilde ååh hvor starter man.. Skønne Stinnamus der er en haj til billeder. smuk quinde der skal kæmpe alt for hårdt til drømmebaby. Så skøn og dejlig en pige der altid er hjælpsom. og så skide smuk

Troldemor Alt for super skøn krøllede Blondine (slet ikk misundelig på det hår ;) ) Bor på den forkerte del af DK har flotte tatto og wannabe roskstar.. gift med sin egen udgave af en rosckstar som har byggede deres hus, og sammen har de en lille sød hund, nogle missekatte og venter deres første barn, en lille dreng

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, I glemmer mig- jeg er blevet slettet i rækken :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vanni : Lagde første gang mærke til dig på BX, for ikke så længe siden, men har vist først "kommunikeret" rigtig med dig her på BK. Du skriver helt vildt MEGET. Har et stort hjerte i signaturen, som også afslører at I gerne vil adoptere fra Indien. Der gik iøvrigt lidt tid før jeg fattede hvad du mente med teksten vedr. Indien...

LilleMig: Har 3 børn. Har du tilknytning til USA? Dine børn har vist amerikanske navne?

Aofie: kender dig ikke rigtigt, men du har vist børn med islandske? færøske? navne?

Morpige: Dig kender jeg ganske godt! Vi har fulgtes ad længe. Du har Alexander og kæmper utrætteligt for at få en lillesøster eller -bror til ham. Du har være amerikansk gift og boet derovre i nogle år men blev skilt og kom så tilbage. Dit liv er ikke en dans på roser og alligevel er du et fantastisk, hjertevarmt og elskværdigt menneske. Don't ever change!

AngelJuul: du er vist præmaturmor? Men ellers ved jeg ikke så meget om dig.

Misinglink: kan huske din avatar, men ved ikke så meget andet... og nu ser jeg så, at der vist har været nisser på spil, så din avatar er ... skal vi sige... lidt anderledes?! *GG*

Beem: Mor til 2 drenge, hvoraf den ene, Emil, har en kromosomfejl (hedder det det?), men til trods for alskens prøvelser, er han en glad, pølsespisende lille charmetrold og han har lige fået en julegave på børneafdelingen. Jeg tror, du er en fantastisk mor...

Dorthe: Kan huske din avatar, ellers ved jeg ikke så meget om dig..

Sandie: åhhh.... Pas :-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

^Jep det hedder det- eller som vi siger et bonus kromosom <3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dorthe: Har 2 børn. Du er vist dagplejemor og så har du sådan et fint avatar-billede :)

Tak :)

Dorthe : Mor til to, gift og så du uddannet maler men er startet som DP pga dine fingre ikke kan tåle det andet fag

Det er ikke mine fingere men mit håndled, jeg er blevet opereret i 2 gange.

Dorthe: Har 2 børn, er dagplejemor og så fryser dine fingre når du har døren åben når ungerne sover til middag :)

Har fundet ud af at de faktisk råber højt nok til at jeg kan have døren lukket ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, I glemmer mig- jeg er blevet slettet i rækken :D :D

Ups undskyld ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vanni – Søde søde Gitte – gift med sin Henrik. Bor i Jylland. Har sin elskede Vanni dreng. Ønsker at adoptere en lille guldklump fra Indien <3 Er et utroligt menneske med stort hjerterum – og glæder mig til at se hende IGEN i 2011. OG så er hun meget skrive-lysten..

LilleMig – Smukke Sarah – bor i Randers – har 3 skønne unger med helt fantastiske navne.. Er nede med de kendte ;) Og har en lille mission om at jeg skal have hende med i byen i 2011.

Aoife – Søde Eva - som jeg følger på FB – bor i Jylland – har 2 skønne børn med specielle navne (Anine & Finbarr)

Morpige – Søde og UNGE Pernille ;) – har Alexander fra 2006 – og har kæmpet en kamp for flere børn.. Skal læse pædagogik fra februar 2011. Bor i Århus – og har SNART fødselsdag 

AngelJuul – Har 2 smukke børn, et af hvert køn. Bor i København. Er ellers lidt lost?!

MissingLink – En helt speciel kvinde <3 Har datteren Isabella – Skal ses meeeeget snart!!

Beem – Skønne Camilla – med charmebøfferne Emil & Bertram. Og Emil – har kæmpet sine kampe, MEN han er for sej! Camilla Har lige startet kampen mod kiloene – MEN jeg syntes nu hun er utrolig smuk!!

Dorthe – bor i ”var det” - Varde ;) Mor til Tobias og Annika. Er dagplejemor. Har et SMUKT billede af sig selv som avatar..

Sandie – Smuk kvinde – mor til en prinsesse – bor i Holbæk – Har svært ved og vurdere ”størrelsen” ;) Total sej til det med kager – og samtidig er hun tæske sej til det der med at smide kiloene..

Micro – Bor i Frankrig – har 2 drenge og 1 pige – har fuldt med i din færden på bx 

Del dette indlæg

Annonce ♥

UNGE Pernille ;)

:lol :tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok... her goes ;)

Vanni: Skriver MEGET herinde.. Er også aktiv på BX, men slet ikke nær så meget... For hun er :bk i hjertet ;)

Jamen søde Gitte... kunne jo blive ved.. Du bor i Thorsø, har hunden Vanni, er i gang med at adoptere og venter på at komme i gang med 2. fase af godkendelsesprocessen... I har valgt Indien... Ja og meget andet...

Lillemig Også kendt som SarahLS... Har solgt mig noget super sødt tøj. Har 2 drenge og en lille bitte pige... Alle med skønne navne! Tuder når hun bliver rasende :P og har en lækker vovse...

Aoife Har super fine, specielle navne til sine børn. Er gift med en englænder, der lige har bestået køreprøven :)

Morpige Søde Pernille bor i Århus, og holder BK møde på søndag. Hun har skønne Alexander, og jeg krydser fortsat fingre for en 2'er engang ;) Hun har lige fejret rund fødselsdag... Og HAR fødselsdag i morgen. Jamen der er jo også meget... Men må hellere holde et sted :)

AngelJuul Har lagt det skønneste billed ind af sin lille dreng da han var nyfødt :kuller Er Kjøvenhawner ;)

MissingLink Også tit kaldet ML... Hvilket gør at jeg altid husker dig.. Har nemlig en kusine der bliver kaldt ML.

Du skriver gode indlæg og besvarelser, og så var du en af de heldige der vandt et supergavekort :)

Beem Har sådan et fint brugernavn... Har altid tænkt at det passede godt, for hun stråler af livsglæde... (tænker beem som i sunbeem = solstråle... selvom det måske ikke staves helt sådan;))Har så senere fundet ud af det er en sammentrækning at Bertram og Emil.

Dorthe Skriver også mange beskeder :) Er mor til Annika og Tobias... Og bor i Varde.

Sandie Er en dejlig pige, der desværre bor helt ovre i Holbæk... Hun har en smuk lille datter der hedder Nadja. Og hun er sindsygt dygtig til at lave kager ;) Hun har hund(e?) Og så har hun gang i et slankeprojekt :respekt

Micro Bum bum.. pinligt... Ved jeg slet ikke noget om dig? Ved jeg har set dig herinde... Åhh jo... Du bor i Frankrig :D

Miss_matilde Du er uddannet alt muligt med skønhedspleje... men vil helst være fotograf. Du er vildt kreativ, og du holder BK møde 22. januar på Fyn (som jeg overvejer at deltage i) Du har været sammen med manden i 8 år i dag :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Troldemor- også kendt sonm tr-OLDEMOR, venter en dreng, og bor i Borris :-) ligesom ham der booking- dav dav. Har en hund, som er ludræd for fyrværkeri. Er til mænd med langt hår især ham på hendes profilbillede (kan ikke huske, hvad han hedder)

Bor nu ikke i Borris lissom Karl Ejner ;)

Men det er da ikke så super langt herfra....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sandie Er en dejlig pige, der desværre bor helt ovre i Holbæk... Hun har en smuk lille datter der hedder Nadja. Og hun er sindsygt dygtig til at lave kager ;) Hun har hund(e?) Og så har hun gang i et slankeprojekt :respekt

Tak søde..;) Det er 2 hunde.. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusinde tusinde tak for de fine ord.. er helt rørt :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

MissingLink – super smuk kvinde især ud fra avatarbilledeter mor til datteren Isabella, som var en noget hård graviditet, og skal vist ikke være gravid igen. Skriver nogle meget opløftende og støttende beskeder til mig

Tak søde :kiss Tror desværre ikke billedet ligner mig så meget ;) :D

MissingLing: Har Isabella fra o5o7o9, og vandt 500 her på BK

Helt korrekt :)

MissingLink : med den skønne Ninja prinsesse Isabella fra 09 og i har lige været forbi sygehuset for at få taget blodprøver, som Isabella tog med stiv arm, håber de hitter ud af hvorfor hun så tit er syg.

Tak søde :kram2

MissingLink : Mor til en smuk pige, Isabella der desværre er syg ofte og lang tid, nu skal de kloge hoveder finde ud af hvorfor.

Tusind tak :kram2

MissingLink: Har en datter som var meget dygtig da hun skulle have taget blodprøver,

Ja, hun var så :D

Misinglink Har en utrolig smuk pige, der desværre tit er syg som sin mor, håber det snart opklares så i bege kan få det godt

Tak søde :kram2

Misinglink: kan huske din avatar, men ved ikke så meget andet... og nu ser jeg så, at der vist har været nisser på spil, så din avatar er ... skal vi sige... lidt anderledes?! *GG*

Hvá mener du?? anderledes??? hvordan??? :D :P

MissingLink – En helt speciel kvinde <3 Har datteren Isabella – Skal ses meeeeget snart!!

I lige måde sweetie :kiss Jaaaa vi skal :kram2

MissingLink Også tit kaldet ML... Hvilket gør at jeg altid husker dig.. Har nemlig en kusine der bliver kaldt ML.

Du skriver gode indlæg og besvarelser, og så var du en af de heldige der vandt et supergavekort :)

Tak :) Ja, jeg var bare SÅ heldig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER