Oprettet May 29, 2012 Hejsa! Jeg er ny herinde og vil da lige præsentere mig :) Kommer fra Klarup ved Aalborg, hvor jeg bor sammen med min mand og vores 3 skønne børn på hhv. 6,4 og 2 år. Jeg glæder mig til at komme igang herinde, og forhåbelig lære nogle at kende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Altid dejligt med nye :) og du har jo endda rigtig meget erfaring.. Rigtig meget velkommen fra mig af :lovebk Og stort tillykke med graviditeten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Velkommen til :balloons Og tillykke med graviditeten! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Altid dejligt med nye :) og du har jo endda rigtig meget erfaring.. Rigtig meget velkommen fra mig af :lovebk Og stort tillykke med graviditeten. Mange tak :) Ja erfaring har jeg meget af, men lige nu føler jeg mig på bar bund mht en nyfødt - selvom jeg har haft 3 af slagsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Hvor retter jeg min profil henne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Velkommen til det skønne forum,,,,,,en tidsrøver af de gode og lærerige slags. Hanne:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Velkommen til :balloons Hvor retter jeg min profil henne? Oppe i højre hjørne står der navn med en lille pil - tryk der og så kommer der en menu frem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Halløj og velkommen til! :balloons Dejligt med en lille ny mere og selvfølgelig skal du nok klare den fint! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Velkommen til :balloons Det er sjovt, jeg er vokset op i Klarup :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2012 Velkommen til .. Ville gerne indsætte en fin vinkende smily med balloner.. Men kan ikke huske koden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2012 Velkommen her i vores skønne forum - held og lykke med den nye graviditet :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2012 Velkommen til .. Ville gerne indsætte en fin vinkende smily med balloner.. Men kan ikke huske koden! : balloons :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2012 : balloons :D :balloons :balloons sådan.. Tak :D Det er ikke nemt når computeren går død hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2012 Velkommen til! Dejligt at have en ny erfaren mor med i flokken! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2012 jeg melder mig i koret og siger også velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites