Guest Diden

Ryanair og afbestillings forsikring

6 indlæg i dette emne

Jeg sidder og bøfler med at PRØVE PÅ at finde ud af hvordan dælen jeg får vores penge tilbage for vores rejse vi skulle have været på i sidste uge - men det er bare røv besværligt!

Derfor tænkte jeg om der var andre herinde der har benyttet sig af afbestillingsforsikring ved Ryanair og ved hvordan det foregår?

På forhånd tak :biglove

Del dette indlæg

Jeg har desværre ikke prøvet det, men hvorfor kom i ikke afsted? Tænker at det er relevant at vide for at kunne hjælpe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke prøvet det, men hvorfor kom i ikke afsted? Tænker at det er relevant at vide for at kunne hjælpe

rejsen var i sidste uge så det var lige knap og nap at jeg i det hele taget måtte flyve mht. Termin :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mener kun at en afbestillingsforsikring gælder hvis man er blevet syg, og kan fremvise lægeerklæring eller ved dødsfald (er undtagelser, men er vidst den generelle) Så tror ikke at I kan få pengene retur med mindre de læge direkte har beordret dig til at blive i landet og laver en lægeerklæring på det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man får jo en forsikringsoversigt, hvor man kan se i hvilke tilfælde forsikringen gælder :) Så de har jo nok tjekket inden om de var dækket ind :D

Jeg aner faktisk intet om det, men krydser fingre for I snart får pengene retur :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det afhænger jo af hvad årsagen til at rejsen blev aflyst, og om Ryanair er blevet informeret om at i ikke rejste med alligevel inden afrejse. Selv om det ikke er det samme, så kan man jo ikke få refunderet togbilletter efter afrejsedatoen. Men håber da at du kan få dine penge tilbage :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER