Oprettet December 13, 2010 Min mand skal op til kørerprøve her 14.30, det er 3. gang, så vil i ikke hjælpe med at xxx? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Hvordan gik det?? Har desværre først se det nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Hvordan er det gået??? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Det gik godt, så nu har jeg ikke længer bilen for mig selv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Weee :glad Tillykke med det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 ej hvor dejligt for ham og jer. tillykke med det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Hvor dejligt :glad :glad Stort tillykke til ham :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 TILLYKKE til manden med kørekortet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Tillykke :) Det er dejligt. Min mand fik også først kørekort for ca 1½ år siden. Konsekvens: Vi måtte have en bil mere :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 SKØNT! :yay Tillykke med det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Ih hvor dejligt! Det giver bare en helt anden frihed når han selv kan køre... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 I dag kørte han ud til min mor, ca 18 km, men han ville gerne jeg kørte hjem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites