Oprettet May 28, 2012 Jeg siger desværre farvel igen tll denne terminsgruppe.. Har haft en SA :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Åhhhh nej :( det er jeg ked af at høre. :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Ej.. Håber du/i klare den.. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Tak for kram.. Vi klarer den - det er vi nødt til.. Det er hårdt og tårerne triller idag, men det SKAL gå.. Og vi går igang med at prøve igen ligeså snart blødningen er overstået. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Nej nej altså.... :boo :boo Hvor er jeg bare ked af at læse det... virkelig :o Det gør mig så ondt! Forstår godt du er ked af det.. og tillad dig selv at være ked af det lige så længe du har brug for det. Håber at i meget hurtigt igen bliver gravide.. kæmpe kram til dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 :( :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Det er jeg ked af at øre kæmpe kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Det er jeg virkelig ked af at høre :( :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 det er jeg ked af at høre, forstår godt du er ked af det og det har du fuldt ud lov til.. Håber det lykkedes for jer hurtigt igen :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Er virkelig ked af det på jeres vegne :( :kram2 Håber du snart er gravid igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Åh det er jeg ked af at høre :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram Kan godt forstå at I er rigtig kede af det, og synes det er så sejt, at du siger, at det SKAL gå og at I prøver igen så snart blødningerne stopper. Jeg håber I er heldige igen snart! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Tak for kram.. Jeg har meldt mig syg i denne uge - trænger til bare at ligge, se film og passe på mig selv. På lørdag skal vi holde stor fest, og det holder vi ved. Livet må gå videre :unsure Så må vi bare håbe at der er gevinst igen meget snart :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Det lyder som en rigtig god idé med sygemelding. :respekt for den måde I tackler det her på! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Jeg føler med dig, det er et ubeskriveligt slag i ansigtet. Jeg må desværre også melde mig ud af denne terminsgruppe igen, havde en SA i onsdags, men håber snart at kunne melde mig i en ny terminsgruppe igen. Man må holde fanen højt i disse tider og være optimistisk trods over to års kamp og at det endelig lykkedes i tredje insemineringsforsøg. Godt vi har vores skønne datter på 3 år :-) Håber snart at kunne gøre hende til storesøster. Jeg ønsker jer andre gravide en god graviditet. Husk, hvor heldige I er og nyd tiden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Puha Sascha - det er jeg ked af at høre :kram2 Vi må følges i en anden terminsgruppe så! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Det er jeg virkelig ked af at læse... :kram2 Håber og Xer for at du bliver hurtigt gravid igen :kram Kan godt forstå du tager nogen sygedage, til at komme ovenpå igen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Åh nej da :( Håber du bliver hurtigt gravid igen :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Det er jeg rigtig ked af at læse!! Mange :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 herfra! Lyder som en fornuftig plan at ligge på sofaen i denne her uge og ikke tænke på andre end dig! Tanker herfra!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Det er jeg virkelig ked af at høre :( :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Åhh nej Pada.. Det er jeg bare så ked af at læse. Håber det hurtigt vil lykkes jer igen så snart I er kommet ovenpå igen. Rigtig mange tanker og kram herfra :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites