Oprettet May 28, 2012 Jeg er helt ny her :) Jeg er gravid med vores andet barn. Jeg er ca 4-5 uger henne :) Håber lægen vil kunne fastslå en lidt nærmere termin :) Vi har i forvejen en dreng på knap 6 år :) Håber at kunne bruge dette forum og få masser af glæde af den :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 :balloons Velkommen til og tillykke med :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Tillykke :) og er ret sikker på du nok skal få masser af glæde af forummet :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Tillykke :yay Graviditetstest Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Velkommen til og stort tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Velkommen og stor tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Velkommen til og stort tillykke med graviditeten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Tillykke med graviditeten og varmt velkommen her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Hej med dig ;) Stort tillykke, og rigtig meget velkommen til!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Velkommen til og stort tillykke med Del dette indlæg Link to post Share on other sites