Natascha Arnvig Nielsen

Hvor meget tøj giver i den lille på??

5 indlæg i dette emne

Vores lille pige på 5 dage lider sådan i denne varme, når vi er inde er det ikke så slemt, der ligger hun mest med en body.

Men er virkelig i tvivl om hvor meget tøj hun skal have på når vi er ude at gå med barnevognen.

Hvad giver i andre jeres helt små pus på, og er det nødvendigt med dyne eller tæppe??

Del dette indlæg

En nyfødt baby kan godt tåle "kulde" men ikke træk - så hvis barnevognen er afskærmet, så det ikke blæser ned i den, så ville jeg godt selv turde at babyen lå i ble :) Prøv at ringe til din sundhedsplejerske i morgen- måske hun har nogle gode råd?

Min egen datter er 4½ mdr og har den sidste uge været udenfor i ærmeløs body med solhat- i skyggen på et tæppe og i barnevognen. Det har hun virkelig nydt- men hun er også lidt ældre end din lille nye pige.. Hende skal du passe lidt mere på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du er ude med hende og hun ligger i barnevognen så ville jeg godt turde at nøjes med body og så dyne eller tæppe. Det vigtigste er som faith skriver at hun ikke går træk.

Mærk efter i nakken når hun kommer op. Hvis hun er fugtig har hun haft for meget på hvis hun er lidt kold skal hun havde mere på :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her sydpaa siger man kortaermet body og saa et lagen, hvis det traekker lidt - jeg har ogsaa taepper og en dyne, hvis det skulle blive noedvendigt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores lille pige på 5 dage lider sådan i denne varme, når vi er inde er det ikke så slemt, der ligger hun mest med en body.

Men er virkelig i tvivl om hvor meget tøj hun skal have på når vi er ude at gå med barnevognen.

Hvad giver i andre jeres helt små pus på, og er det nødvendigt med dyne eller tæppe??

Frederik blev født i juli måned, hvor det også var vildt varmt. Han havde kun ble og body på og en stofble over sig. Bare husk du ikke må ruge en stofble som skygge, så den hænger ned foran kalechen på barnevognen snår baby sover. Baby har brug for helt frisk luft, når de er så små!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER