Natascha Arnvig Nielsen

Min datter er så ked

4 indlæg i dette emne

Fødte vores dejlige datter i tirsdags, og de første dage er gået super fint, vi giver flaske, og hun spiser fint ca hver 3 time, er glad og veltilpads, tisser fint, og laver stort i bleen flere gange om dagen.

Men i nat har været et rent helvdede, efter at have sovet i ca 1 time vågner hun ved 23 tiden, og melder sin sult, jeg giver hende selvf mad og skrifter ble, og hun falder fint i søvn igen i mine arme,, men da jeg vil ligge hende igen vågner hun og græder, kun flaksen eller ligen på min arm kan berolige hende, ved 4 tiden gylper hun det hele op, og falder derefter i søvn, hun sover ca 1 1/2 time hvor hun vågner på ny hun få sin flaske, og falder derefter i søvn, og sover 3 timer.

Hun viser ikke på noget tidspunkt tegn på at hun skulle have ondt i maven.

Ringer til barselsafsnittet, vi har dirkte telefon der op til de første 7 døgn, og fortæller om natten, hun siger at hun godt kunne være generet af varmen, men at hendes lille mave ikke kan tåle at få alt det mælk hver 1 1/2 (hvilket jeg godt vidste, men synes ikke jeg kan nægte hende mad hvis hun er sulten) hun forslår at vi bruger sutten, da hun har et stort sutte behov.

Dagen går fint, hun er igen glad og veltilpads, men igen ved 17 tiden startede det forfra, denne gang har jeg så ladet være med at give hende flasken, som jeg fik besked på, og i stedet givet hende sutten, dette har bare ikke virket særlig længe af gangen.

Prøvede at give hende lidt vand, og det tog hun gerne imod. men hvor meget må hun få af gangen, eller har i andre nogen gode råd til hvad vi kan gøre??????

Som sagt er der ikke noget om morgen og om dagen.

Har søgt meget rundt ang kolik, men de symtomer de skriver passer ikke, da hun jo ikke er utrøstelig, hun falder fint i søvn i armene på mig, men vågner, ved det mindste.

Del dette indlæg

Hvis det kun er indenfor de sidste 1-2 døgn hun har gjort sådan, ville jeg ikke være bekymret overhovedet. Måske har hun brug for lidt ekstra tryghed? Har du evt prøvet med en vikle? Men ellers giv det lige nogle dage. Synes det lyder ret normalt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha det er præcis som at læse om vores datter (som dog er 2 uger)... Det startede også her da varmen meldte sig, så vil give dem ret i at du godt kan skyde skylden på de høje temperature... Nogle egentlige gode råd kan jeg ikke lige give dig ud over det som min sundhedsplejerske gav mig: Bare bliv ved med at prøve alle mulige forskellige ting... Det der virker i dag virker måske ikke i morgen, og så skal der findes på andre metoder... Men det er hårdt når de er så utrøstelige... Specielt om natten hvor man selv bare er så træt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan det tænkes at du forveksler hendes gråd- og hun i virkeligheden "bare" har behov for at ligge hos dig?

De første 5 uger, kan babyen godt have brug for meget tæt kontakt og græde og sove uroligt hvis de ikke får det. En ting er sikkert- græder hun, så har hun et uopfyldt behov. Det kan være en jungle at finde ud af hvad det lige er der er i vejen- men jeg tror din SP har givet dig et godt råd- for får hun for meget mad, så kan det give smerter i maven.

Håber i snart finder en løsning :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER