Oprettet May 26, 2012 Det er godt nok fra se og hør, meeeen iflg. dem, så skal Stephanie være storesøster igen... http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/aargang%20nul%20christina%20gravid%20igen.aspx Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Det er godt nok fra se og hør, meeeen iflg. dem, så skal Stephanie være storesøster igen... http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/aargang%20nul%20christina%20gravid%20igen.aspx Det passer :) Det har i hvert fald stået på hendes facebook også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Ja jeg havde også godt læst det :) og hun bekræfter det som Myliona selv siger på FB :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Hvor skønt for hende. :) Og selvom det står på Se&Hør's hjemmeside burde det nu være sandt. De plejer ikke at skrive på den måde, hvis ikke det er sandt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 ..... Og stort tillykke til Christina og Fregnen!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2012 Ihh sikke en skøn nyhed og hvor dejligt for familien. Elsker Stephanie.... og med den søskende flok kan det jo kun blive endnu en lille lækker baby :loveshower Så glæder man sig endnu mere til januar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2012 Jeg har skrevet tillykke før Christina :loveshower Men endnu engang TILLYKKE - Det er SÅ dejligt for jer :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2012 Jamen dog... hvor fantastisk... stort tillykke :loveshower :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2012 jeg vil også sige tillykke Christina, og dejligt avatarbillede du har lagt ind Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2012 Ejjj how, jeg var ikke lige så hurtig at jeg havde læst alle svar igennem og havde spottet at Christina rent faktisk var med herinde :rolleyes Kæmpe stort tillykke Christina. Hvor er det stort for jer. Ihh mor til 5.... :7himmel :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2012 HI hi Christina er du med herinde - FEDT!!! og tillykke med graviditeten :balloons Vi glæder os til endnu flere afsnit med jeres dejlige kønne unger!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2012 Tillykke med guldklump nr. 5 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2012 Til løk det er da super dejligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites