Oprettet May 24, 2012 Ja som overskriften siger det, så er jeg måske gravid er ikke helt sikker endnu, jeg er gået 2-3 dage over tiden så jeg ved det ikke helt. Håber lidt på det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2012 Krydser fingre!! Held og lykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2012 jeg har lige bestilt nogle test via nettet, der er de dog lidt billigere og så må vi se ad om den er positiv eller negativ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2012 Hvor fedt - held og lykke :balloons Jeg har i øvrigt altid brugt billige-teste.dk og synes de virker fint..... (for det meste. Jeg har lige haft en enkelt som ikke viste positv, som den skulle) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2012 Det er også der jeg har bestilt MAjkat, dem brugte jeg også sidste gang da ejg var gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2012 Spændende! :balloons Krydser fingre for dig :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Jeg har fået testene i dag, og tog en men den var negativ :boo så tager en igen i morgen tidlig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Held og lykke! Håber det bare var for tidligt at teste :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 ja jeg tog den ved 10,30 tiden så det var ikke morgenurin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Åhh håber for dig at den er positiv i morgen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Krydser fingre for, at den er der i morgen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Den er stadig negativ, så må have fat i lægen i morgen, nu er det 8 dage over tid. Men det kan jo være at en evt. Blodprøve kan sige noget andet i stedet for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Øv, det er så frustrerende med uvished... <_< Krydser stadig fingre :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Øv, det var da irriterende! Plejer du at have regelmæssig cyklus? For hvis du gør, ja så er det måske om at ringe til lægen. Ellers håber jeg du står med en positiv test om 2 dage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 øv hvor irriterende, synes det er en god ide at ringe til lægen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Ja jeg plejer at have regelmæssig cyklus, jeg har været hos lægen og fået taget blodprøver og så kan jeg forvente svar på torsdag hvor jeg skal ringe og høre svaret. Så krydser fingere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2012 Har lige talt med lægen, og blodprøven var negativ, så der er ikke noget i denne omgang, det har åbentbart bare sprunget over denne gang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2012 Øv øv håber snart du står med de to streger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2012 Øv det var ærgeligt. Snyd sådan at springe mens over så man lige tror at den er der og så er der ikke noget :( Men så bedre held og lykke næste måned! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2012 Øv :gal Så krydser vi fingre for næste omgang :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2012 Øv for pokker da. :goodluck :goodluck Næsten omgang :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites