Oprettet May 23, 2012 Jeg spørg, fordi jeg har set mange lave denne der DITTO smiley, og da jeg tænkte jeg ville bruge den, kunne jeg ikke finde den, og sad i LAAAAAANG tid nedstirret skærmen :D Det samme med jeg har set nogle ha en flov/rød i hovedet smiley med hjerter over.. og en hest lave puuuha ;) Hvorfor har man ikke alle de samme??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Har du prøvet og trykke "hvis alle" - når du er i fuld editor ;) ??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 :ditto :hshit De ligger der ihvertfald... Der er ikke forskel på at nogen har mere end andre... :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 :larm :adopt :shop :8: jeps. vis alle så er de der.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 :babystol :glad :oops det har jeg faktisk aldrig lagt mærke til :whistling Tak for hjælpen :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 :babystol :glad :oops det har jeg faktisk aldrig lagt mærke til :whistling Tak for hjælpen :kram Vi skal jo lære noget nyt hver eneste dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Heeey det vidste jeg ikke! :D sad også den anden dag og leeeeedte og ledte efter den der ditto smiley! Tak for tippet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2012 hehe... jeg er da enligt lidt glad for jeg ikke er den eneste, der ikke havde opdaget det :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2012 haha - ej men nu har vi også kun kørt med denne version af forumet i hvad 100 år snart, så er det vist også på tide, at I finder alle smiley'erne :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2012 hehe.. vi er nogle der ikke er så hurtige :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites