Oprettet December 12, 2010 Har her til aften fået tilsendt et billede af mig selv og nej hvor kan jeg ik holde ud at se på det så nu, her midt i juletiden SKAL jeg ordentlig igang med at smide alle de kg jeg tog på da vi for to år siden begyndte vores mange og lange indlæggleser med Emil. I morgen og frem (dog ikke den 24.) hedder den NUPO til aften og salat eller NUPO til frokost, mellemmåltider bestående af agurk. Jeg er i trænings center 2 gange om ugen hvis ungerne og tiden tillader det, det burde da også skubbe noget på det. Har ingen vægt, HADER vægte og gjorde det også før jeg fik lidt (læs meget) på sidebenene. Så det må blive målt ud fra mit tøj og når jeg så kan se der er sket noget må jeg jo låne mig frem til en vægt ;) ved nemlig godt hvad den siger i dag... Opbakningen herhjemme er desværre ikke så stor men håber tilgengæld jeg kan finde den her. ¤ PT står der 2 x'er i mit tøj det skulle gerne inden marts blive til et, det må være første delmål- ja sætter dem ik for store da jeg har rygrad som en regnorm, så hellere lidt ad gangen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 U GO GIRL :gp Jeg ved du kan.... og hvor er du sej og tage kampen om her midt i december måned! Ville ønske jeg var lige så sej som alle jer åiger - så jeg kunne smide de mange mange kg der er for meget... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Det skal du nok klare. Du lyder fast besluttet på at det skal lykkes. Glæder mig til at følge dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Tak hvor er du sød. Et sted skal man jo starte og når nu vi alligevel ikke skal til voldsomt mange julefrokoster så kan det jo lige så godt være nu Og så skræmte det billede helt vildt :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Det skal du nok klare. Du lyder fast besluttet på at det skal lykkes. Glæder mig til at følge dig! Ja nu skal det være savner min gamle krop og at have den energi jeg engang havde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Tak hvor er du sød. Et sted skal man jo starte og når nu vi alligevel ikke skal til voldsomt mange julefrokoster så kan det jo lige så godt være nu Og så skræmte det billede helt vildt :P Er jo bare helt ærlig.. jeg VED du kan klare det.. Og ja du har helt ret.. den der med at "vente til på mandag" det er jo fjollet... det er jo IDAG man vil forandringen skal starte.. Jeg tror IKKE på det kan være så slemt.. må vi ikke se det? OG så kan det jo være din motivation her i tråden hver gang du går kold ;) :knus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Er jo bare helt ærlig.. jeg VED du kan klare det.. Og ja du har helt ret.. den der med at "vente til på mandag" det er jo fjollet... det er jo IDAG man vil forandringen skal starte.. Jeg tror IKKE på det kan være så slemt.. må vi ikke se det? OG så kan det jo være din motivation her i tråden hver gang du går kold ;) :knus Nej hehe ej det er virkelig så slemt at jeg ikke har lyst til at dele- endnu, måske når jeg begyndet at kunne se det går ned ad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Nej hehe ej det er virkelig så slemt at jeg ikke har lyst til at dele- endnu, måske når jeg begyndet at kunne se det går ned ad. IGEN - jeg tror ikke på det er så slemt... :kram2 jeg har lært at jeg altid syntes det er tusinde gange være end hvad mine venner og bekendte syntes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 synes det er super flot og hvis du så kan holde det også så er det da bare fantastisk. Jeg har lige en down periode, hvor motivationen ikke rigtig er der, men håber den kommer igen efter kort tid... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 :kram velkommen herind søde ;) Super du er klar til at give de kg en skalle.. håber det kommer til at foregår lidt smertefrit... herhjemme er opbakningen heller ikk så stor, men det er jo derfor vi er her ;) :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 synes det er super flot og hvis du så kan holde det også så er det da bare fantastisk. Jeg har lige en down periode, hvor motivationen ikke rigtig er der, men håber den kommer igen efter kort tid... Den skal nok komme igen søde, det er jeg sikker på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 :kram velkommen herind søde ;) Super du er klar til at give de kg en skalle.. håber det kommer til at foregår lidt smertefrit... herhjemme er opbakningen heller ikk så stor, men det er jo derfor vi er her ;) :kram Tak søde, ja nu håber jeg bare der sker lidt i en fart så jeg ikek mister modet, har de seneste uger trappet ned/ud af alt det sukker så det er foregået stille og roligt ved ikke om det hjælper men har en ide om det gør det lettere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 IGEN - jeg tror ikke på det er så slemt... :kram2 jeg har lært at jeg altid syntes det er tusinde gange være end hvad mine venner og bekendte syntes Vil ikke dele det andet billede men har dette, mig med 8 kg barn i armene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Tak søde, ja nu håber jeg bare der sker lidt i en fart så jeg ikek mister modet, har de seneste uger trappet ned/ud af alt det sukker så det er foregået stille og roligt ved ikke om det hjælper men har en ide om det gør det lettere selvfølgelig gør det det.. ejg er også næsten holdt helt op med sodavand og bolcher.. det jo egentlig vildt så meget sukker der bare bliver hældt indenbords på så kort tid.. Nu kommer til at elske dig selv for de gode ting.. netop i dag har jeg siddet og kiggede bilelder 1 år tilbage da jeg sad med min lille baby.. og har bare stor grint.. det var vildt så fed jeg var.. har stadig mange kilo tilbage, men for første gang i mit liv more jeg mig bare over hvor dum jeg var dengang... for det er jeg ikke mere.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Masser af opbakning herfra i hvert fald :gp Du ser ellers smækker lækker lille bitte ud på dit avatar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Masser af opbakning herfra i hvert fald :gp Du ser ellers smækker lækker lille bitte ud på dit avatar :) Tak :) Det er taget på en god dag i en god vinkel ;) Det eneste der er bitte på mig er højden ;P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Det eneste der er bitte på mig er højden ;P :lol samme her - så længe det varer ^_^ Apropos nupo - har du fundet det på tilbud nogen steder? :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 selvfølgelig gør det det.. ejg er også næsten holdt helt op med sodavand og bolcher.. det jo egentlig vildt så meget sukker der bare bliver hældt indenbords på så kort tid.. Nu kommer til at elske dig selv for de gode ting.. netop i dag har jeg siddet og kiggede bilelder 1 år tilbage da jeg sad med min lille baby.. og har bare stor grint.. det var vildt så fed jeg var.. har stadig mange kilo tilbage, men for første gang i mit liv more jeg mig bare over hvor dum jeg var dengang... for det er jeg ikke mere.. ;) Hvor er du go, hellere at det går i et tempo du kan følge med i end det går alt for stærkt. Håber jeg om et år kan sidde som dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 :lol samme her - så længe det varer ^_^ Apropos nupo - har du fundet det på tilbud nogen steder? :huh hihi Hmm det ved jeg faktisk ikke engang, tænkte bare at det ikek var meget dyrer end at købe sodavand og chokolade og så må man jo priotere ;) Ved føtex ofte har bud på det så smutter der ned og kigger, kan ik li frugt/choko pulveret kun supperne og har et par stykker jeg i dag har fået af min far så kan godt starte dagen... Skal nok skrive hvis føtex har bud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Jeg har tjekket samtlige tilbudsaviser de sidste 3 uger uden held, så hvis du støder på noget, så råb endelig op! Har i øvrigt noget suppe af en eller anden art ( :blink ) - du må få det for portoen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Jeg har tjekket samtlige tilbudsaviser de sidste 3 uger uden held, så hvis du støder på noget, så råb endelig op! Har i øvrigt noget suppe af en eller anden art ( :blink ) - du må få det for portoen :) Det vil jeg meget gerne, hvad er du på udkig efter mere hvis jeg falder over dem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Jordbær; kun jordbær :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Okay holder øjnene åbne- tror faktisk det er den enste jeg ikke har prøvet, turde ikke efter at have kastet op af cacaoen :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Okay holder øjnene åbne- tror faktisk det er den enste jeg ikke har prøvet, turde ikke efter at have kastet op af cacaoen :/ Den er også ulækker :blink Men køber du jordbær, så køber jeg den gerne hvis ikke du kan li' den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Jamen tror jeg prøver bare for at have noget andet end suppen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites