Joxi

At sætte egne billeder ind

6 indlæg i dette emne

Altså... Teknisk dét bliver jeg aldrig..

Og jeg har lige brug for lidt hjælp..

Jeg kan sagtens sætte billeder ind, af alt muligt på nettet, men når det kommer til mine EGNE billeder er jeg lost.

Jeg plejer at brugeTinyPic - Men jeg kan simpelthen ikke få det til at du´ :gal

Er der ikke lige en af jer kloge hoveder der kan hjælpe mig, og lære mig hvordan jeg gør?

:kram

Del dette indlæg

Det er fordi dine egne billeder er for store... Du kan uploade dem til www.photobucket.com og derefter lægge her ind på babyklar. Følg evt. denne guide :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger enten picturetrail eller facebook. Fordelen ved facebook er at det er gratis ;) hvis det ikke er et billede du ellers vil lægge ud på facebook kan du jo bare lave et privat album, som kun du selv kan se.

Når du har uploadet billedet på FB, så højreklikker du på det, vælger properties (eller egenskaber), og så kopierer URL (ctrl+c) til billedet. I din post på BK klikker du herefter på ikonet for indsæt billede (nr. 5 fra højre til venstre) og indsætter URL (ctrl+v) til billedet. Derefter kan du evt. trække (med musen) eller klippe (ctrl+x) og indsætte (ctrl+v) den indsatte linje til hvorhen i posten du nu vil have dit billede skal være.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bruger også photobucket :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger enten picturetrail eller facebook. Fordelen ved facebook er at det er gratis ;) hvis det ikke er et billede du ellers vil lægge ud på facebook kan du jo bare lave et privat album, som kun du selv kan se.

Når du har uploadet billedet på FB, så højreklikker du på det, vælger properties (eller egenskaber), og så kopierer URL (ctrl+c) til billedet. I din post på BK klikker du herefter på ikonet for indsæt billede (nr. 5 fra højre til venstre) og indsætter URL (ctrl+v) til billedet. Derefter kan du evt. trække (med musen) eller klippe (ctrl+x) og indsætte (ctrl+v) den indsatte linje til hvorhen i posten du nu vil have dit billede skal være.

OOh det var smart! - Det vidste jeg slet ikke man kunne! :super :tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er fordi dine egne billeder er for store... Du kan uploade dem til www.photobucket.com og derefter lægge her ind på babyklar. Følg evt. denne guide :)

Det kendte jeg ( heller) ikke til! Troede TinyPic var "THE THING" :rolleyes

Nå men så blev jeg klogere :super :tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER