Oprettet May 22, 2012 Hejsa Jeg er ny herinde så jeg håber at der er plads til en mere i gruppen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Velkommen til :balloons Og tillykke med :gravid - der er altid plads til én mere! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 STORT TILLYKKE :balloons Velkommen til :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Velkommen til :balloons Hvornår har du termin? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Tillykke tillykke... og velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2012 Jeg har termin d.10/1.. Og jeg skal til lægen d. 29, hvor der skal tages blodprøver til doubletest og laves vandrejournal :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2012 Jeg har termin d. 9. januar, der er jo lææænge til. Var til første lægebesøg i onsdags... wee :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Jeg har termin d.23 januar.. Skal til første lægebesøg på onsdag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites